Nyonya

Nama ku khalil, sekarang aku berumur 25 tahun kisah benar ini berlaku semasa aku berumur 20 tahun waktu itu aku tinggal menyewa bersama berapa orang kawan di bandar k. Jiran sebelah rumah ku adalah sepasang suami isteri berbangsa cina yang mempunyai sepasang anak aku hanya memanggil mereka dengan panggilan uncle dan auntie dan anak lelaki mereka sebagai ah bee dan anak perempuan mereka ahling sahaja manakala mereka mengenali aku sebagai mi. uncle berumur 40+ manakala auntie 30+ anak mereka 8 dan 10 tahun dan aku sendiri 20+. aku tidak tahu apa pekerjaan uncle tetapi ku lihat dia jarang berada dirumah, isterinya tidak bekerja dan anak mereka bersekolah.

Kawasan perumahan itu kebanyakan penghuni berbangsa cina dan india, tuan rumah ku pun berbangsa cina. walaupun begitu jiran aku tu boleh dikata peramah juga malah ahbee sering datang ke rumahku untuk belajar bersama ku. Walaupun telah berumur 30+ auntie memang cantik dan sexy. ku lihat dia sering berpakaian yang mengghairahkan ku dengan skirt pendek yang ketat atau yang longgar sehingga boleh menampakkan seluar dalamnya dan berblaus yang longgar lehernya yang boleh menampakkan 1/2 dari teteknya. aku sering mencuri pandang semasa dia menyidai/mengambil pakaian diampai di rumah mereka. bila ku lihat dia hendak menyidai/mengambil pakaian dijemuran, aku dengan sengaja pura pura menyidai/mengambil pakaian juga ataupun membasuh motosikalku. semasa itu aku akan bersembang dengannya hal hal semasa. Bila petang autie akan duduk di kerusi batu di depan rumahnya dgn seluar pendek longgarnya ataupun skirt pendeknya masa itu aku akan keluar dan pura pura tunduk menyapu laman agar aku dapat mengintai cipapnya. memanglah tak nampak cuma nampak seluar dalam aje tpi cukuplah buat modal melancap aku.

Suatu ari water tank dirumahku rosak (over flow) air melimpah keluar akibat flow kontrol yang telah rosak. water tank tu terletak diatas syiling diatas bilik mandi ku. aku pun memanjat atas siling bilik mandi untuk menggantikan dengan flow kontrol yang baru. semasa aku berada di atas syiling selepas membaiki water tank tersebut aku terdengar bunyi orang mandi dirumah sebelah. barulah aku tahu bahawa bilik mandi ku terletak bersebelahan dengan bilik mandi jiran ku. Terlintas fikiran ku untuk membuat lubang untuk membolehkan akau mengintai jiran sebelah. aku pun membuat lubang dan dapat ku lihat ah bee sedang mandi - buang karen betul.

Esoknya aku mengambil cuti emergency semata2 nak mengintai sepanjang hari. aku naik di atas siling dan menunggu mangsa. ahling masuk untuk mandi, walaupun masih kecil tapi tetek yang baru nak tumbuh itupun menggairahkan ku. aku menunggu auntie masuk bilik mandi..........yess auntie mandi dengan buih sabun tu dia mengusap ngusap teteknya dan cipapnya. hulamak besar juga tetek dia ni tapi aku tak nampaklah cipap dia coz aku intai dari atas. yang kelihatan cuma bulunya yang lebat tu. adik ku terus mengeras minta dikemut cipap apakan daya cipap sape nak ku tikam ni, apa lagi melancaplah aku.

Pas ari tu dah jadi ketagih aku nak mengintai, asal ada masa dan kawan serumah tiada dirumah aku akan menjalankan aktiviti ku. 2 minggu selepas tu aku mc walaupun begitu tak bermakna aktiviti ku terhenti.lepas makan ubat sebaik sahaja balik dari klinik aktiviti bermula. wah tayangan perdana auntie bagai kan ................mengerang apabila dia main sabun dengan cipapnya.sebelah kakinya terangkat di singki dan ku lihat dia menjolok sabun ke dalam cipapnya. aku apa lagi terpaksalah ku goncang adik ku yang satu ni tiba tiba prak kayu syiling patah kelam kabut aku turun dari siling.

Besok paginya aku masih lagi dalam mc aku menyidai baju ku di ampaian, auntie keluar dan menyidai baju. dia menegorku aku hanya senyum sahaja, bukan tak de mood cuma aku takut dia tahu aku mengintainya semalam. akhirnya aku terpaksa memberitahu bahawa aku mc selama 2 ari. auntie bertanya siapa dirumah semalam terkedu aku nak menjawapnya. dengan senyum yang di buat2 aku menjawap aku sorang pas tu dia tanya lagi siapa ada dirumah selain aku ari ni, aku kata tak de orang melainkan aku. tiba2 dia kata sapa naik atas siling semalam aku terkejut beruk memberitahu aku yang naik untuk membaiki water tank padahal water tank tu dah ku baiki 2 minggu lepas. dia memberitahu silingnya dah pecah sedikit terpaksalah aku kata aku akan baiki.

Dengan rasa serbasalah aku kata biar aku tengok siling rumah dia, dia pun menjemput aku masuk dan melihat siling yang pecah tu. auntie bertanya samada aku ada girl fren atau tidak, aku hanya menggelengkan kepala. dia tanya lagi samada aku ada video player atau tidak, aku menggangguk. dia tanya lagi samada aku pernah tengok video lucah, aku dengan muka seposen senyum je tiba2 bagai nak pengsan aku bila auntie bertanya samada aku ada mengintai dia semalam, aku tak jawap. pas tu dia minta aku bercakap benar kerana bukan dia nak marah cuma nak tau aje. aku pun mengangguk then dia kata lain kali jangan mengintai, tak baik.............kalau mahu tanya saje. aku bagai tak percaya dengan apa yang ku dengar lalu berkata betul ke?, dia hanya senyum sahaja.

Bila ku lihat dia hanya tersenyum, berahiku datang adik ku terus bangun. Aku perasan auntie memandang ke arah seluar ku yang menampakkan adikku dah melintang didalam seluar. sememangnya aku jarang memakai seluar dalam melainkan sekiranya aku pergi keluar. aku cuba mengalihkan pandangannya dengan bertanya samaada dia ada menyimpan tukul besi atau tidak untuk ku gunakan bagi membaiki siling rumahnya. auntie menjawab tukulbesi tak ada kalau tukul mi, tu ada dalam seluar.

Aku bertambah berani lalu memegang teteknya, dia tidak mengelak sebaliknya menarik ku masuk kedalam biliknya. selepas menutup pintu dia membuka bajunya dan menarik tangan ku dan diletakkan keatas teteknya. tanpa membuang masa aku meramas teteknya itu, dia mengeluh dan membisik kan ketelinga 'now u get it'. sambil tangan nya mengelus kepala ku tangan yang sebelah lagi meraba kepala adikku. aku dah tak tahan macam nak terpancut air ku, maklumlah ini kali yang pertama. dia menolakku keatas katil dan membuka seluar ku tanpa membuka bajuku. aku bagaikan dalam mimpi bila ku rasa adikku telah dijilat sesuatu yang suam dan mengasikkan. dia telah menjilat adikku bagai anak kecil menjilat lolipop, teteknya yang lembut menekan lututku menyebabkan semangatku terbang entah kemana. dia terus menyedut dan mengisap adikku membuat aku geli sedap yang teramat sangat. ke2 biji telurku juga dijilatnya malah lubang buritku juga tidak ketinggalan dijilatnya. aku dah tak tahan alamak terlepas air maniku didalam mulutnya. auntie ku lihat agak kecewa dan berkata 'apasal lu tak cakap mahu keluar'. aku menjawap dengan perlahan 'tak sempat manyak silap' meniru telonya. aku merasa serbasalah melihat raut mukanya itu lalu aku berkata 'don't worry be happy, i'll serve u better than u'

Aku berehat sebentar sambil berbaring manakala dia terus menjilat saki baki air mani ku dikepala adikku. bila dah rasa lega aku menolaknya terlentang di atas katil. ku kuak kakinya mengangkang, pussynya berbulu lebat sampai lubangnya pun langsung tidak kelihatan. sahnya tak pernah kena trim ni aku berkata didalam hati. aku rapatkan hidungku ke pussynya, baunya agak hapak namun masih menyelerakan. ku cium pussynya dan ku jilat sampai ke kakinya, auntie mula menggelisah. aku tahu dia mula bernafsu semula. seluruh badannya ku jilat tak de seincipun ketinggalan. adikku cergas semula bila melihat pussy yang merah dengan kelentit yang panjang terjojol keluar dari celah lubang pussynya itu. Air mani entah air mazi meleleh dari dalam pantatnya, pemandangan yang sungguh indah. jika dulu aku hanya melihat di kaca tv kini its live.

Aku dah tak tahan aku arahkan kepala adikku ke dalam pantatntya dan ku tekan perlahan. ketat juga pantat auntie ni walhal dua budak dah keluar dari lubang ini. aku tekan lagi masih tak boleh masuk, aku peduli apa aku tetap nak masukkan kepala butuhku kat dalam lubang pantatnya. emmm auntie mengerang, kepala butohku dah berjaya masuk ke dalam pantatnya. terasa suam kepala butuhku dikemut oleh pantat auntie. sorong tarik sorong tarik aku masih boleh bertahan pasal baru sekejap tadi maniku dah keluar. aku suruh auntie meniarap dan aku menonggangnya dari belakang, lebih mengasyikkan aku rasa. kau tahu sajelah bila cina kena kongkek, bising betul. aku takut juga kalau jiran yang lain dengar rengekkannya.

Auntie menyuruh aku terlentang dan dia menonggangku pula, aku ramas teteknya sekuat hatiku tapi dia tak kisah je. tentu sedap sangat dia tu, aku relax je bila dia mengangkat dan menekan pantanya ke butuhku berulang kali. macam nak terikut butuhku dikemut pantat auntie. aku balikkan dia pula, aku nak taji lubang buritnya. auntie menolak dia kata 'apasal lu mau taruk sana taruk lah dalam sini' dia menuding pantatnya. aku pun tak mau lah nak kecoh, lalu ku tikam pantatnya berulang kali. aku dah tak tahan, nak ku pancut kat dalam kang jadi budak lalu ku halakan butohku ke mukanya. 1 2 3 tembak....... muka auntie basah dek air mani aku. terus dia meratakan air mani ku dimukanya macam orang pakai masker.

Aku tahu dia dah puas, cepat2 aku mengenakan seluarku. barulah aku tahu sebenarnya auntie dah lama tak dapat, pasal tu dia horny sangat. untungnya aku dapat pantat, walaupun bini orang tapi masih ketat. selepas kejadian tu aku sering mencari peluang untuk kerumahnnya. tapi tak beranilah ikut pintu depan takut orang nampak, aku masuk kerumahnya ikut pintu belakang. pantang ku lihat kereta uncle tiada tentu auntie akan memberi isyarat kepadaku.


Nukilan