Lab Komputer

Kisah ini berlaku ke atas kawan perempuan saya yang tinggal di Kuala Pilah. Beliau berkerja sebagai pengajar kelas komputer di sebuah sekolah di sana. Saya mengenali beliau di dalam IRC. Beliau hanya mahu dikenali dengan nama Reena nama sebenarnya saya tak tahu. Reena ni sudah berkahwin, tapi tidak memepunyai anak lagi kerana dia baru berkahwin. Dengar cerita sekarang dia sudah bercerai, kerana tiada persefahaman dalam rumahtangga. Umur Reena ni 30 dan lakinya pula berumur 24 tahun. Dia org kawin, mula-mula adek angkat kakak angkat lama-lama ke dua-duanya terangkat dan lalu kawin.

Kisahnya begini, Reena merupakan seorang pengajar kelas komputer di sebuah sekolah dekat Kuala Pilah. Sekolah tersebut mempunyai bilik komputer nya sendiri yang mana bilik komputer tersebut di jaga oleh Reena.

Tubuh badan Reena ni gempal skit, iaitu tingginya 160 cm dan beratnya 60 kg. Reena ada mengenali seorang lelaki ini namanya Razak, juga sudah berkahwin merupakan seorg ahli perniagaan. Reena mengenali Razak ni setelah kenal dalam IRC. Masa tu Reena sudah berkahwin dan Razak pun telah berkahwin juga. Razak ini juga tinggal di Kuala Pilah.

Satu hari Razak menelefon Reena pada waktu pagi mahu mengajak Reena keluar makan tengahari bersamanya. Reena menyuruh Razak datang mengambilnya di sekolah Reena tengahari nanti. Razak bersetuju untuk datang mengambil Reena. Tengahari kemudian, Razak pun sampai ke sekolah Reena dan terus ke bilik komputer di mana Reena berada.

Reena sedang menunggu kedatangan Razak, semasa menunggu kedatangan Razak itu, Reena bermain IRC dulu. Reena ni sebenarnya nakal skit orgnya, kalau dia bermain IRC mesti dia nak cybersex. Reena menyuruh Razak masuk dan menunggunya sekejap kerana dia nak habiskan IRC tersebut dulu. Razak pergi ke arah Reena yang sedang bermain IRC itu. Lalu mengambil sebiji kerusi lalu duduk di sebelah kerusi Reena sambil melihat apa Reena buat. Razak terbaca ayat-ayat yang Reena chatting itu di mana Reena sedang cybersex dengan seseorang.

Razak pun gatal juga orangnya, mula tahu yang Reena ni sebenarnya miang juga lalu mengosok peha Reena. Reena masa itu berpakaian baju kurung. Hasil gosokkan tangan Razak meyebabkan Reena mula teransang dan membiarkan sahaja Razak menggosok pehanya dari luar. Reena rasa dia dah tak senang duduk terus menutup IRC tersebut dan komputer tersebut lalu mengajak Razak ke belakang bilik kelas komputer tersebut iaitu bertukar tempat, pasal mula2 tadi Reena duduk di meja depan iaitu meja guru.. Reena mengajak Razak duduk di belakang kelas di kerusi murid yang mana lebig terlindung sedikit dari orang nampak.

Reena dan Razak berjalan ke belakang bilik komputer itu dan duduk di hujung sekali. Razak pun menggosok semula peha Reena yang tergendala tadi dan Reena membiarkan sahaja Razak melakukan keatasnya. Razak menyilak kain baju kurung Reena ke atas dan menggosok peha Reena tanpa berlapik. Reena mula kelemasan dan nafasnya muyla tak keruan. Tangan Razak menjalar ke aras celah peha Reena dan menggosok celah peha Reena dan menyentuh cipap Reena yang masih berpanties. Razak terasa yang panties Reena dan basah, memang panties Reena dah basah dari tadi lagi sebelum Razak datang lagi kerana dia tengah cybersex tadi dalam IRC. Tindakan Razak pula menyebabkan lagi basah lecun cipap Reena yang berpanties itu.

Razak menjolok-jolok jari kelinkingnya ke arah lubang cipap Reena yang masih bersalut panties menyebabkan Reena mengerang kesedapan, kemudian Razak menusuk masuk jari kelinkingnya dari panties dan membuat finger fuck ke atas cipap Reena, sambil Reena mengerang kesedapan dan mengemut-ngemut jari Razak yang mana cipapnya makin basah dek air yang kuar dari lubang cipap Reena. Razak masih lagi menjolok-jolok jarinya ke dalam lubang cipap Reena dan akhirnya hampir 10 minit Reena mengerang kesedapan berserta kekejangan kerana telah klimak. Razak mula berhenti menjolok kerana tangan jari dan tangannya sudah basah dek air klimak dari cipap Reena. Razak mengeluarkan saputangan dan mengelap jari dan tangan yg basa dek air cipap Reena itu.

Kini tiba giliran Reena pula, dia membukak zip seluar Razak dan mengeluarkan senjata Razak yang telah tersedia keras dari tadi lalu terus mengulum batang Razak yang boleh dikatakan besar juga, Reena terus mengulum dan kulum, jilat dan menjilat. Akhirnya Razak dah tak boleh tahan dan merasakan ia akan memancut kan airnya bila-bila masa sahaja terus membiarkan sahaja Reena memperlakukan ke atas batangnya itu sehingga terpancut. Razak mengerang dan mendengus kesedapan kerana telah klimak. Reena menyedari yang Razak telah pancut ke dalam mulutnya lagi berusaha mengulum dan menghisap batang Razak lalu menelan air mani yang keluar sehingga tidak tertinggal sedikit pun sisa. Setelah habis air mani Razak di telan oleh Reena, Razak memberi sapu tangannya ke pada Reena untuk mengesat mulut Reena yang terdapat sedikit kesan air tadi.

Razak dan Reena mula membetulkan pakaian mereka masing-masing. Setelah kedua-duannya selesai mereka keluar bersama-sama uuntuk menikamti makan tengahri pula. Sekian sahaja cerita dari saya yang tak seberapa. Di harap anda semua berpuas hati.


Nukilan