Mr philip dan aina pt 2

Setelah menunggu agak lama, aku jadi resah. Jadi ke Mat Salleh ni, tanya hatiku, entah entah dia tengah berhenjut dengan Minah mana agaknya tanya hati ku. Mood aku mula hilang you, baik baik aku dah bayangkan yang dingin terus cair. Kurang ajar punya Mat Salleh. Mat mat motor dengan Bohsia pulak masa tu lalu lalang depan aku siap pandang pandang. Apa dia ingat aku ni GRO ke!!!

Memanglah masa tu aku berpakaian agak seksi - bukan apa saja aje nak tunjuk kat Mr Philipp tu yang gadis KL bukan haprak. Untuk pengetahuan, aku malam tu memang seksi habis.. baju see-tru, singkat habis....dan yang lebih real,,,,aku tak pakai underwear sebab saje aje nak bagi suprise pada MP (Mr Philipp) Pak We aku tak ada kat KL masa tu...dia pergi Johor sebab ada kerja..aku pun bukan percaya sangat kat lelaki ni sebab mana lah tau cakap dia ...kerja, entah entah sedang mengorek....

Setelah aku hampir boring dan dah bercadang nak balik aje...tiba tiba lampu kereta Mercedes...muncul dalam renyai hujan..si MP tu muka selamba aje..aku bengang habis..dah lah lama kita tunggu dia...dia pulak boleh senyum aje... "Hai, Ina, sorry for waiting me...I'am stuck in the jam since it was raining..." Kata dia. Aku pulak bila nampak MP ni terus cair...sebab dia ni memang Handsome..boleh cair semua Mak we yang tengok dia...."Its OK kata aku walaupun dalam hati menyumpah..."Where shall we go after this....?"" "Its up to you, If I am not mistaken, you said that we will attend a party in your friend house?"" "Lets change our earlier planned" What is your idea? "For me I'll leave it to you... OK lets have a Candle Light Dinner and after that you're mine Bila aku dengar Candle Light dinner,,macam nak rak dibuatnya sebab sepanjang aku dengan Pak We aku, sekali pun tak pernah dia bawak aku pergi Candle Light dinner..

Kami pun ke sebuah hotel 5 star makan dinner...Best nya tak pernah aku rasa seromantik ni. Mat Salleh ni memang mengoda habis...semua orang pandang pada kami.... Aku rasa macam Princess malam tu... Selepas makan....apalagi kami pun ke Apartment MP, dekat Ampang... Siap security guard you.....ketat betul...orang luar kalau nak masuk...banyak soalnya..tapi MP-no problem sebab dia duduk kat situ... Sampai didalam rumahnya MP, macam biasa lah bukak CD..main lagu lagu klasikal...bawa red wine satu botol....dan dua gelas... Apa lagi sambil minum kami berdansa...sungguh indah..

Dalam berdansa tu tangan MP ni tak boleh diam..asyik nak meraba aje.......aku rela you sebab sejak kat hotel lagi aku punya cipap tu dah berair...sebab tengok MP aje aku dah stim habis....Dalam kereta kali ni dia pulak yang suruh aku raba batang dia yang besar dan panjang tu..aku gengam kuat kuat..rasa nya macam nak kulum kat situ jugak sebab tak tahan.... sambil menari kami minum dengan banyaknya..aku dah hilang pertimbangan...aku rasa badan aku ringan betul..mana taknya dah berapa gelas aku minum aku pun tak ingat..yang MP ni pulak asyik tuang aje...dia aku ingat minum tak lah banyak mungkin sebab dia control tak mahu mabuk takut takut nanti dia flat..sebab dah banyak minum langsung terlepas....

Sedar-sedar aku rasa tangan dia dah merayap kat seluruh tubuh aku, zip baju aku entah apa hal tiba tiba dah terbukak. Apa lagi MP terus menjamah tetek aku yang comel tapi agak besar juga..tegang beb ..bukan lembik ye..tolong sikit...aku stim gila masa tu...air cipap aku dah mula meleleh...apa taknya tempat sensitif kena raba..."Oh...my god..you are really make me feel so good...." Oh...fuck me now....."Aku tak sedar perkataan itu yang terkeluar dari mulut aku sebab tak tahan lagi kena romen dengan lidah MP tu....MP bila tengok aku dah naked....dia pun terus bukak pakaian dia....aku tengok dalam separuh sedar...yang batang dia dah mula tegang....aku jadi tak tentu...aku terus memainkan peranan aku....tanpa disuruh ditepi sofa tu juga aku kulum batang dia.....mulut aku penuh.... nak muntah pun ada sebab aku rasa air MP dah mula meleleh...tapi sedap punya pasal aku kulum juga...aku nak tengok Mat Salleh ni tahan ke tidak....tapi aku tengok dia ni real aje, relaks tapi aku tahu dia pun tak tahan juga bila lidah aku bermain dicelah celah kepala dia yang besar tu....bila susasana bertambah panas...kami pun kebilik tidurnya... Class you bilik dia siap dengan balcony dan pemandangan nya yang indah...kami tak tutup pun sliding door tu sebab tak sempat...mampuslah kalau ada orang teropong...dapat tengok free show..agaknya....

Atas katil...aku ditonggengkan... aku takut sebab batang dia tu dah lah besar panjang pulak tu....koyak pulak cipap aku nanti...tapi MP memang gentle...dia pujuk aku...air aku dah meleleh dibuatnya..MP pulak rakus betul..habis dijilatnya lubang aku...biji aku digigitnya...menjerit aku tapi sedap you... perlahan lahan dia masukkan batang dia yang sembilan inci tu dalam lubang dubur aku...aku punyalah meraung...tuhan aje yang tahu.. entah entah security guard kat bawah tu pun dengar.. sakitnya.....tapi bila stroke MP dah mula lancar aku merasakan kenikmatan yang tak aku duga.......tak pernah aku rasa sedapnya. patutlah bila aku tengok blue film...asyik bantai bontot aje,,,aku pun heran apa sedapnya...rupanya memang class....aku suruh MP terlentang dan aku henjut dia dari atas sambil meramas puting tetek ku yang mula kembang... makin lama makin...pantas, sedap air aku dah basah untuk keberapa kali aku pun tak tahu...lubang cipap aku dijolk oleh tangan MP....biji aku dah terjelir....setelh posisi tu kami laku kan aku disuruh terlentang dan MP buat posisi 69.. cipap aku diratahnya sampai...berair air...aku pulak aktif memainkan lidah aku mengulum batanag "Giant" MP..aku rasa sedap pulak besar besar ni...kalau Pak We aku punya tu ....kecil aje..tak berapa power..... baru dua kali henjut dah muntah....

Lepas 69 aku dibawa ketepi balcony...sambil berdiri disitu aku dihenjut dari belakang...aku risau sebab takut orang nampak..tapi MP kata jangan takut...sebab dia yakin yang tak ada orang masa tu, pukul 2.00 pagi..mana ada orang... kami main disitu, didapur, atas sofa, dalam store..habis dibawaknya aku...tak berapa kali aku dah klimaks aku pun tak tahu....

Last sekali kami main dalam bilik air...bilik air dia semuanya cermin...macam bilik air orang ROME....aku ditenggekkan atas sink , apa lagi dia pun henjut aku macam tak pernah dapat cipap...agaknya dia teringatkan bini dia ke atau makwe dia ,ke ...aku pulak menjerit kesedapan "Oh!!! Fuck me, fuck me....I like it...." bila agaknya setelah hampir dua jam setengah kami beraksi...dia dah tak tahan lagi...kali ni MP tak pakai kondom sebab aku tak mahu dia pakai.. tak best.....

Dia pun melepaskan klimaks dia diseluruh tubuh aku, muka aku kuyup dengan air dia, aku jilat air mani nya...telan pun aku buat.....tetek aku aku gosokkan dengan air mani Mat Salleh ni....oh begitu indah rasanya...pengalaman yang tak akan aku lupakan....dalam hidup aku.....aku mengenal erti main yang sebenarnya......

Tiba tiba....pintu diketuk oleh satu suara perempuan....

BERSAMBUNG....


Nukilan