Lynn hitam manis

Lynn merupakan seorang gadis yang cantik. Berkulit hitam manis dengan susuk tubuh yang mengiurkan hati setiap lelaki. Buah dadanya yang momtok dan punggungnya yang lentik sering menimbulkan rasa ghairah setiap orang.

Keghairahan aku terhadap dirinya telah menimbulkan satu idea. Aku telah menculiknya semasa dia mahu pulang dari tempat kerja. Setelah matanya ditutup, dia dibawa kesebuah rumah kosong terpencil. Disana lynn telah dikurung didalam sebuah bilik. Tangan lynn diikat kebelakang.

Pada mulanya tangan aku merayap rayap pada buah dadanya. Buah dadanya yang segar menjadi mangsa ramasan pemuda yang ketagihan seks. Setelah puas meramas, aku mula mengoyakkan baju lynn sehingga terdedah buah dadanya yang dibaluti dengan coli hitam.

“janganlah ..tolong jangan perkosa saya..” lynn merayu namun hampa..

aku terus meramas buah dadanya sambil menjilat jilat pangkal dadanya. Kemudian tangan aku meraap kecelah kangkang lalu digosok gosok kuat. Aku terus membuka seluar Lynn dan menariknya kebawah sehingga tanggal. Kini lynn hanya bercoli dan berseluar dalam saja terbaring diatas lantai yang kotor.

Lynn terus menanggis merayu agar dia dilepaskan. Aku membuka pakaianku sehingga bogel lalu menayangkan batangku yang sudah keras menegang. Batangku yang kehitaman kelihatan berkilat. Aku menekan rahang mulut lynn sehingga dia terpaksa membuka mulut lalu kumasukkan batangku kedalam mulutnya.

Aku menjolok masuk batangku sehingga kedalam tekaknya. Meleleh air liurnya membasahi batangku. Setelah aku merasa puas, aku segera membuka colai hitamnya. Kini buah dadanya terdedah mempamerkan segala kenikmatan yang bakal aku perolehi.

Aku baringkan lynn dilantai. Aku memegang kepalanya supaya lynn tidak dapat mengerakkan kepalanya lalu bibir comelnya kucium rakus. Kujolok lidah kedalam mulutnya sambil menghisap air liurnya.

Kemudian ciuman ku turun keleher dan seterusnya pangkal dadanya. Putting susunya yang berwarna coklat kehitaman mula diteroka. Lidahku bermain main disekeliling putting susunya. Buah dadanya kuramas kuat.

“arhhhhhhh taknak ahhhhh lepaskanlah ahhhh……” lynn menjerit jerit minta dilepaskan.

Buah dadanya terus kusedut kuat. Habis basah buah dadanya dengan air liurku bercampur peluh. Jilatan aku teruskan kebawah. Seluruh tubuhnya kujilat sehinggalah sampai ke kangkangnya. Seluar dalam lynn segera kutanggalkan. Lurah pantatnya yang kehitaman jelas kelihatan. Bulunya telah dicukur bersih menampakkan lurah yang begitu menghairahkan.

Bibir pantat Lynn kusingkap secukup luas. Kebulatan terowong bunting pun boleh dilihat sampai ke dasar. Serba kemerahan mewarnai keadaan di situ. Ianya ternganga nganga bak kalui kelaparan. Keadaan dalam pantat Lyn yang kemerahan amat berlainan dengan kulit luarnya yang kehitaman.

Biji kelentit Lyn tersembul keluar. Lynn berhenti meronta sebaik biji kelentiknya kujilat. Hanya tangisan yang kedengaran. Kujilat lubang nikmat sehingga terpancar mata air membasahi seluruh lembah gersang.

Mata air yang terpancar dari lembah gersang itu mampu membuatkan lynn berkhayal seketika. Habis mukaku berselaput dengan mata air yang terpancut deras keluar. Kaki Lynn segera kukangkang luas. Kuhalakan kepala batangku kearah lubang pantatnya yang kebasahan.

Kutekan perlahan kepala batangku kedalam lubang pantatnya. Lynn hanya mampu menanggis menahan sakit. Terasa ketat lagi sempit lubang pantatnya. Segera kutekan sehingga habis masuk batangku.

“Arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sakit!!!!!!! Arhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh taknak sakit ahhhhh taknak taknak sakit ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! “

Lynn menjerit sekuat hati sebaik saja batangku menjalar kedalam rongga pantatnya.

Terasa daranya telah terkoyak. Darah mengalir keluar dari celah celah lubang yang terisi padat dengan batang aku. Lubang pantatnya terasa hangat dan sedap. Ku tarik keluar separuh batangku lalu segera ku jolok masuk kembali. Setiap kali aku berbuat demikian, Lynn mengertap bibir menahan sakit dan senak.

Aku menhenjut lynn sekuat hati. Setiap kali kuhenjut, buah dadanya bergoyang kuat. Terbuai buai buah dadanya dan ini telah menambahkan lagi rasa ghairahku pada dirinya. Rongga pantat Lynn mengeluarkan cecair lender yang banyak. Ini memudahkan aku untuk menyetubuhinya.

Satu pemandangan indah telah tercipta. Dua tubuh menjadi satu. Lynn yang berkulit hitam manis telah bersatu dengan aku menimbulkan rasa sensasi yang begitu nikmat. Batangku yang kehitaman menyelam masuk kedalam rongga pantat Lynn. Terasa lendir yang terbit dari rongga pantatnya membasahi pangkal paha kami berdua.

Setelah berkali kali pantatnya dihenjut, aku mula merasakan sesuatu akan keluar dari batangku. Kehadiran cecair yang mengalir deras, mula terasa di dalam batangku. Tekanan aliran itu pula amatlah kuat. Begitu cepat ianya memanjat ke hujung batang. Mulut kepala pelir pun terngangalah seluas luas yang mungkin. Muntahan cecair nafsu sudah di ambang ketibaan. Maka berceret ceretlah terbitnya pancutan air mani aku. Ia terus merentas masuk ke hujung lubang pantat.

Pundi air mani aku telah menghasilkan kuasa semburan yang amat tinggi. Begitu deras simbahan arus cecair benih tersebut. Tak kurang dari sepuluh ledakan padu telah dicetuskan oleh batang. Tahap kelikatan dan quantiti pada setiap semburan adalah sangat tinggi. Kesemua limpahan cecair pekat itu bersarang tepat ke dalam rahim Lynn

Saluran lubang pantat Lynn terbentuk agak melengkung ke belakang. Ketika itu, paras di hujung terowong adalah lebih rendah daripada pangkalnya. Maka titisan air mani pun dengan sendirinya telah tersalir masuk ke hujung lubang pantat. Di situlah tempat persarangan cecair zuriat aku.

Sebaik batangku ditarik keluar, lubang rongga pantatnya tidak tertutup seperti sedia kala. Bibir pantatnya terbuka luas. Keadaan pada dinding terowong pantat Lynn agak lembap dan melengas. Namun tiada pula terdapat setitik pun kesan air mani yang serba memutih. Selain dari sedikit kesan lembap dan melengas, keadaan terowong itu juga berlendir serta berbau akibat pencampuran lendir dari aku serta yang dihasilkan oleh rongga pantatnya.

Benih pekat yang aku semburkan tadi tersimpan di dalam perut Lynn. Tempat terkumpulnya takungan tersebut mungkin agak jauh ke dalam dan tersorok sikit. Aku sekarang yakin bahawa di dalam perut Lynn sudah ada sebuah kolam. Penuh terisi di situ ialah cecair benih yang pekat lagi melengas. Kesemua lendiran tersebut telah selamat bertasik di suatu tapak semaian yang cukup subur.

Aku berbisik ditelingganya dan menyatakan dia akan mengandungkan anak aku. Lynn hanya mampu menanggis mengenangkan nasib dirinya yang sudah ternoda. Aku terbaring puas disebelahnya. Ikatan tangannya sudah kulepaskan.

Lynn terbaring dalam keadaan keletihan akibat diperkosa selain dari rasa pantatnya yang perit. Beberapa minit berbaring, aku kembali bernafsu. Ku bangun lalu mengangkat tubuhnya supaya tertonggeng.. Lynn merayu agar dia tidak lagi diperkosa namun aku tidak mempedulikannya.

Aku mengangkat punggung Lynn yang pejal lau kujilat lubang duburnya. Aku menekan simpulan dubur Lynn dengan jari lalu aku dapat merasai kehangatan saluran najis gadis subur itu. Aku tak dapat menahan nafsu lalu dihalakan batangku ke arah simpulan duburnya yang kembang kuncup itu.


Dubur subur itu menanti dengan penuh suspen tatkala kepala batang yang amat besar itu menyelinap dengan perlahan ke dalam saluran najisnya. Simpulan dubur ranum yang padat itu melonggarkan genggamannya lalu batang aku itu menyelinap dengan penuh nikmat sekali ke dalam punggung montok Lynn. Lynn pula menonggeng dengan begitu lentik sekali lalu memudahkan lelaki itu memeluk punggung gemuk itu dengan amat erat. Saluran dubur gadis montok itu dirasakan begitu panas dan enak sekali. Kulit dalaman rongga nikmat itu menghasilkan lendir yang membuatkan geselan kulit zakar dan kulit dubur bertambah enak.

Terasa sungguh kemanisan saluran dubur perempuan muda yang amat subur dan matang ini. Celahan punggung Lynn yang berlemak kehitaman itu begitu mampat mengepit kepanjangan batang tersebut sehinggakan batang aku berdenyut-denyut meminta untuk menyeburkan benih nafsunya. Geram sungguh aku menatap punggung montok itu berhayun-hayun setiap kali dia menyondolkan zakarnya.

Gadis subur itu kini meraung-raung meminta benih aku. Dia sememangnya sudah mula menerima aku dikemutnya rongga duburnya padat-padat supaya batang aku cepat memancutkan benih.

Terkangkang-kangkang dia menadah sondolan demi sondolan batang aku. Aku pula sedang menikmati kelazatan saluran najis seorang gadis subur yang sememangnya menjadi idaman ramai lelaki itu.

Aku memeluk gadis tunggangan ku semakin erat akibat terlalu geram dengan kemontokan punggung muda tersebut. Diramasnya punggung gebu itu sehingga ia menjadi kemerah-merahan.Kemutan padat saluran najis Lynn akhirnya berjaya membuatkan batang aku tidak dapat menahan pancutan benihnya. Kalaulah boleh dilihat dari dalam tentu boleh menikmati pandangan yang amat menyelerakan.

Tentu boleh lihat bagaimana rongga dubur Lynn ini menggenggam erat batang aku yang sedang menyondolnya itu. Berpeluh-peluh celah punggung gemuk dan berlemak itu akibat perbuatan mengawan yang amat bersungguh-sungguh tersebut. Peha sempurna Lynn terkangkang-kangkang menerima asakan demi asakan batang. Aku.

Bersungguh-sungguh aku ingin membenihkan gadis muda yang amat subur dan matang itu. Pasangan yang sedang mengawan ini terjerit-jerit kenikmatan. Tiada lagi segan-silu mereka pada sesiapa. Jeritan mengawan mereka boleh didengar oleh sesiapa saja yang ada berdekatan.Setiap kali takuk kepala batang aku menyentuh dasar lubuk duburnya setiap kali itulah Lynn menjerit kenikmatan. Telur-telur aku berdenyut-denyut menghasilkan cecair benih yang begitu banyak untuk disemburkan ke jauh ke dalam lubur dubur Lynn yang maha subur dan enak itu.

Punggung yang subur itu membuka celahannya dengan amat luas demi untuk mengizinkan salurannya dipenuhkan oleh cecair benih dari aku. Aku kini dihidangkan dengan pandangan punggung muda yang maha gebu dan sempurna yang dengan rela menadah semburan nafsunya sebentar lagi. Lynn pula kini yang sudah dapat menerima hakikat yang dia sudah menjadi pemuas nafsuku meraung-raung tidak sabar menanti pancutan benih aku yang sedang menunggangnya itu.

Dihentak-hentaknya bontot lebar itu ke belakang supaya aku memancut dengan cepat. Perlakuan sondolan dan hentakan itu memberi rangsangan yang maksimum kepada kulit batang aku. Kepala batang aku kini mengembang penuh memberi isyarat bahawa ia kini sudah bersedia meledakkan air mani yang amat pekat dan subur. Telur-telur aku pula bekerja keras menghasilkan benih-benih yang terbaik dan paling subur untuk dikorbankan ke dalam lubuk najis gadis berkulit hitam manis itu.

Berjuta-juta sperma yang sihat akan meluru dengan deras yang akhirnya bertemu jalan mati bersama najis yang bersemadi di dasar lubuk dubur Lynn. Kepala batang aku kini kembang-kuncup dalam keadaan bersedia. Air mani yang diceratkan nanti pasti deras supaya terus terpancut jauh ke dasar lubuk yang enak itu.

Akhirnya dengan tunjalan batang yang paling dalam dengan keadaan punggung yang amat lentik dan dengan jeritan nafsu yang amat kuat, aku memancutka kencing benihku ke dalam lubuk dubur Lynn yang enak itu.

Terkemut-kemut aku mengepam setiap titis air maninya terus ke dalam lubuk najis tadahan Lynn itu. lynn pula tertonggeng-tonggeng dan terkangkang-kangkang semasa benih subur aku membuak-buak dengan begitu banyak dan pekat ke dalam saluran najisnya. Mata Lynn terbeliak-beliak dan mulutnya tenganga-nganga setiap kali dia merasakan kencing mani aku mengenai dasar duburnya itu.

Benih mani aku membuak-buak memancut dengan pekat, banyak dan deras ke dalam lubuk dubur Lynn. Ada lebih 10 das air mani disemburkan ke dalam lubang yang lazat itu. Dengan keadaan Lynn yang sedang terkangkang-kangkang menonggeng-nonggeng dia berasa hampir mahu menangis akibat rasa nikmat yang amat sangat.

Pancutan maninya semakin lemah setelah lebih 10 semburan namun aku masih meneruskan asakan-asakan lembut ke dalam dubur muda itu. Aku mahu merasakan nikmat benihnya sehingga ke lelehan terakhir. Itulah persetubuhan aku yang paling nikmat selama ini.

Boleh dilihat batang aku masih terbenam jauh di dalam lubang najis gadis hitam manis ini.. Bayangkanlah betapa banyak benih mani aku dilepaskan sebentar tadi. Bayangkanlah betapa punggung gebu kehitaman milik Lynn mampu memerah begitu banyak benih keluar daripada batang seorang lelaki. Benih aku kini bertakung sepenuhnya bercampur dengan najis Lynn itu jauh di dalam lubuk duburnya yang subur itu.