Disihir wanita pedalaman

Sudah lama aku memerhatikan seorang makcik cleaner dipejabatku. Namanya kak Siti, umurnya sekitar 50 an, orangnya berkulit hitam kerana dia wanita keturunan orang asli. Buah dadanya pertama kali kulihat sedang-sedang saja dibalut baju yang agak longgar dan panjang kerana dia memakai tudung dan yang membuatku tertarik adalah bibirnya. Bentuk bibirnya kecut dan agak merekah.

Satu malam aku bertemu dengannya dekat tempat parking, lalu aku mengajaknya ke tempat tinggalku. Aku membawanya ke banglowku di kawasan penempatan yang terasing dari hiruk-piruk kota dan tiada gangguan. Aku tinggal sendirian di situ.

Di ruang tamu rumahku aku meminta dia membiasakan diri seperti di rumah sendiri. "Kak, kalau aku menyayangimu, kak mahu tak?" tanyaku "Ah kan saya sudah tua" suaranya sayu agak gemetar sementara tanganku yang lain mulai mengusap pahanya yang gempal dari atas

"Bagaimana kak..kak mahukan?" wajahku mendekati wajahnya dan terasa nafasnya yang agak berbau dan aku sangat terangsang jadinya. "Terserah ..ssaya.. ummm.." belum sempat dia selesai cakap kucium bibirnya yang comel dengan lembut sambil menarik tubuhnya untuk berdiri.

Aku terus membelai punggungnya dan ternyata dia memakai coli. Tangannya kulingkarkan ke atas leherku dan kukecup lagi bibirnya dan kali ini lidahku mulai bekerja dengan lembut ke dalam mulutnya, dia membalas sehingga kemaluanku bertambah tegang di balik seluarku. Kugeser-geserkan ke perutnya yang terasa agak buncit.

Kuambil tangannya dan kugeser ke arah kemaluanku, dia menurut dan kuremaskan tangannya ke kemaluanku yang masih didalam seluar. Sementara tanganku menjalar di atas dadanya dan kubuka butang bajunya dan kususupkan tanganku sampai menyentuh buah dadanya dan memainkan putingnya yang mulai membesar dan keras.



Tak puas dari luar, aku buka kancing bajunya satu persatu hingga terburai kesemuanya. Buah dadanya bagai bersesak padat hendak keluar dari bra yang dipakainya. Dalam cahaya terang, buah dadanya nampak hitam berkilat tanpa sebarang cacat cela. Tanpa membuang masa aku pun tanggalkan cangkuk branya dari belakang. Lepas tu kulurutkan pula baju serta kain yang dipakainya.

Maka terdamparlah pakaiannya di atas lantai marble di ruang tamuku itu. Yang tinggal hanya seluar dalam yang bentuk "V" yang masih berperanan melindungi daerah terlarangnya itu. Terlihat seluruh tubuh Kak Siti yang menghairahkan. Kedua buah dadanya jatuh melayut. Perutnya agak buncit walaupun dia bertubuh kecil. Kelihatan selulit dan kedut menghiasi tubuh badannya.

Aku mengulum dan menyonyot kepala buah dadanya yang bagaikan tumbung kelapa dengan bentuk bengkakkan di sekeliling tompok hitam kepala buah dadanya. Malahan buah dadanya yang lembik itu juga tergantung seperti tetek lembu.

Dengan bernafsu sekali aku kerjakan buah dadanya. Aku kulum dan aku nyonyot semahunya hinggakan dia menjerit-jerit kecil, "ahhh.. aaahh... ahhh...... seeddddaaapppnya...!" bila ku gigit-gigit puting susunya itu. Permainan kepala buah dada berlangsung agak lama. Ianya sentiasa diiringi dengan dengusan nikmat dari mulutnya.

Kemudian kucium seluruh tubuhnya hingga dia menlentik-lentik tidak dapat menahan kegelian. Aku tidak mengucup bibirnya buat sementara waktu kerana bibirnya yang merkah itu akan ku lumat di akhir permainan nanti. Lagipun bibirnya yang kecut amat menawan dengan gincu yang berkilat-kilat bagaikan berair.

Permainan di ruang tamu berlangsung cukup lama. Akhirnya aku merangkul tubuhnya untuk didukung masuk ke dalam bilik tidurku yang telah disusun kemas oleh pembantuku di siang hari tadi. Di atas tilam setebal satu setengah kaki itu aku londehkan seluar dalamnya dari tubuh.

Kini terpampanglah segitiganya yang tembam. Aku kangkangkan kedua pehanya selebar-lebarnya. Di bawah cahaya neon yang terang benderang itu maka terpampanglah rahsia peribadi miliknya itu. Pantatnya kehitaman dengan bau yang agak busuk. Kelihatan sedikit lendir kekuningan berbau yang mengalir dari rekahan pantat yang agak besar.

Tanpa sebarang bantahan kak Siti menyerahkan kemaluannya untuk aku kerjakan. Akujilat bibir pantatnya dan bau busuk tercium yang membuatku bertambah nafsu. Sambil itu aku melayan kenakalan ku dengan mengentel-gentelkan kelentitnya berulang-ulang kali. Lama kelamaan terpancarlah lendir putih kekuningan yang semakin banyak membasahi lurah di bawahnya. Terpejam pejam matanya menikmati belaian lidah ku di situ.

"Am...! Seedddaaappp laaaaa...!!! Main lagi kat situ......! Akak dah tak tahaaan... niiiiiiiii." Aku pun jilat kelentitnya dengan rakus. Apa lagi, berlejeranlah lendir yang membasahi celah kangkangnya. Batang konekku juga sudah perit menonjol disebalik seluar yang masih aku pakai.

Acara belaian diteruskan. Tapi kini giliran Kak Siti pula mengerjakan aku. Aku berbaring saja di atas katil. Pakaianku dibuangnya satu persatu. Akhirnya aku dibogelkan oleh Kak Siti dengan ganasnya. Pakaianku dirabutnya dengan kuat hingga baju T yang aku pakai itu terkoyak. Aku amat menyukai caranya. Sambil dia membuang pakaianku, tangannya membelai dan mengusap-usap tubuh serta kemaluanku. Akhir sekali tangannya menggenggam konekku sambil mengosok dengan lembut. Ianya membuatkan aku terasa amat nikmat walaupun hanya dengan belaian tangannya saja.

Kak Siti ternyata bijak memainkan peranan. Setiap kali terasa konekku digigit-gigit manja, dan sesekali juga seluruh batangku masuk ke dalam mulutnya. Ianya dihisap dan dilulur. Tanpa ku sedari aku menjerit, "aarrrruuuggghhh...!" Ketika itu batang konekku ditokaknya dengan kuat secara tiba-tiba. Ianya seolah olah tanpa mahu
dilepaskannya. Lama batangku ditokak di dalam mulutnya. Kadang-kadang bagai dikunyahnya lembut.

Semakin lama semakin sedap ku rasakan. Apa lagi, aku pun mulalah menyorong tarik batang konekku keluar masuk ke dalam mulut kak Siti. Tanganku pula tidak diam begitu sahaja. Aku pegang kepala kak Siti yang kecil itu. Sambil itu aku tarik tekan kepalanya hingga ke pangkal batang pelirku. Akibatnya berlumuranlah batang pelirku dengan air liur Kak Siti.

"Aaarrrrr gggggghhhh...! Kkkkaaaaakkkkk tttttaakkk ttttaaahhhaan......!!! Aaaammm....! gggrrhhh.....!!!!!!"

Berbagai macam bunyi yang tak tentu bahasa terbit dari mulut kak Siti. Namun aku tetap juga sorongkan batang saktiku itu sedalam-dalamnya ke dalam mulut tersebut. Akhirnya dapat ku rasakan yang ianya dah masuk melepasi kerongkong kak Siti. Ketika itu kehangatan bagaikan memijat-mijat konekku. Memang dah terlalu dalam aku sorong batang konekku itu. Keadaan itu jelas terbukti apabila bibir kak Siti pun sudah bertaut rapat ke pangkal konek aku.

Agak lama juga aku benamkan batang konekku ke kerongkong Kak Siti. Saja aku geram nak pekenakan mulutnya yang cantik itu. Kak Siti hampir tersedak kerana tidak dapat menahan nafas lagi. Matanya putih menahan nafas. Kak Siti mengelepar bagai ayam yang disembelih. Namun mulutnya tetap juga tak terlepas dari tancapan batang konekku.

Tangannya merewang-rewang cuba melepaskan mulutnya dari batang konekku. Kakinya menendang-nendang, tapi tak satu pun yang mengenai sasaran. Yang berselerak hanyalah bantal, selimut dan cadar yang bagai dilanda taufan layaknya.

Kak Siti meronta semahu-mahunya. Celah kangkangnya berlendir dan comot dipaliti lendiran dari dalam pantatnya sendiri. Memang banyak lendir pelicin yang terbit di situ. Lebih lebih lagi bila lubang pantatnya terbuka luas. Maka jelaslah kelihatannya lendiran yang meleleh dari situ. Ianya dah penuh membasahi pangkal pehanya akibat dari rontaannya tadi. Nampaknya Kak Siti sudah pun berapa kali mencapai kemuncaknya. Lebih lebih lagi semasa tubuhnya mengejang keras sambil memeluk erat pada tubuhku.

Rontaan Kak Siti semakin lemah. Aku pun cabut keluar batang konekku dari mulut Kak Siti untuk membiarkan ia mendapat nafas semula. Ketika itu kak Siti terlentang bulat bagaikan pengsan. Matanya tertutup rapat dengan hanya buah dadanya saja yang bergerak pantas naik turun bagaikan di pam-pam. Sambil kewalahan menarik nafas, dengusan nafasnya kuat sekali mengeluarkan bunyi,

"ggggrrrhh....!!! gggrrrhhh....!!!" yang tidak putus-putus. Air liur berbuih-buih keluar dari mulut Kak Siti. Setelah sudah hampir dua setengah jam aku mengerjakannya, namun tiada tanda-tandanya yang aku telah puas. Yang pastinya aku akan terus mengganyang Kak Siti selepas ia pulih sebentar lagi.

Setengah jam telah berlalu bilamana batang kejantanan aku dah terkulai layu. Kesan tompokan merah dari gincu Kak Siti nyata terpalit di sekeliling kepala dan batang konek aku yang dilingkari oleh urat-urat kasar. Puas gak rasa hati ku kerana gincu mahal yang mencantikkan bibirnya itu, akhirnya menjadi alat bagi menyedapkan batang aku.


"Kak...dah okey ke???" tanyaku sambil mengusap lembut wajahnya. Dia tersenyum memejamkan mata sambil menganggukkan kepala. Gerak tangan aku perlahan-lahan mengusap celah pantatnya. Kemudian aku julurkan jari telunjukku menuruni lurah pantatnya masih licin.

Jejariku bermain dan mengentel daging kelentitnya yang mulai mengeras. Semakin lama semakin keras ianya kurasakan. Dengan dua batang jari, aku mengepit kelentitnya sambil mengocok-gocok. Kelentitnya terjojol keluar dari kulit nipis yang menutupinya. Kelentik kak Siti aku pusing-pusingkan dengan jari ku yang berada pada hujung kelentit berkenaan. Apa lagi, berlenggoklah punggung Kak Siti mengiringi perbuatanku itu. Jika dia tak menyambut sebegitu nescaya koyaklah kelentiknya aku kerjakan.

Batang konekku pun mulai mengeras. Aku kuak kedua peha Kak Siti hingga terkangkang luas. Kini giliran lidahku pula untuk mengerjakan kemaluan kak Siti. Aku mencium daerah terlarangnya. Aku sembamkan mukaku di situ dan aku putarkan mukaku pada pantatnya. Sambil itu aku giat menghirup lendir kekuningan yang terdapat di situ. Akibatnya, lendir tersebut semakin banyak terpancar dari pantat kepunyaan kak Siti.

Erangannya jelas terdengar. Kak Siti sudah tidak lagi tahu erti malu. Ini terbukti bila mana dia dengan tanpa segan silunya menjerit sekeras-kerasnya. Suasana banglow dan bilikku yang luas itu bergema dengan jeritan nafsunya yang memenuhi segenap ruang.

Aku semakin gairah bila mendengarkan jeritan Kak Siti. Aku pun angkat kaki Kak Siti setinggi yang boleh. Kemudian aku buka kangkangnya lebar-lebar. Hasilnya, maka terpampanglah dengan jelasnya setampok pantat yang sudah terhidang di depan mata kepalaku.

"Akak tahan aje macam niee.....! Jangan tutup kangkang akak. Ini paling special untuk akak malam niee...!" kataku padanya. Tanpa memegang tubuhnya, aku hanya menjulurkan lidah ku menyentuh bibir pantatnya. Kedua belah tangan ku sudah pun ke belakang tubuhku. Tangan kak Siti memegang kakinya sendiri supaya sentiasa terkangkang ketika aku menjalankan operasi dengan menggunakan mulut ku.

Aku jilat pantatnya dari lubang dubur hingga naik ke atas kelentitnya. Ketika dikelentitnya, dengan skill tersendiri aku jilat secara memanjang ke atas. Serentak dengan itu, pantatnya pun ikut naik mengikuti jilatanku.

Apa lagi, buka main gila kak Siti menjerit, "uuuugggghhh....!!!! sedaaaapppnya....!!! AAAaaamm........!" Berkali-kali aku lakukan begitu iaitu tanpa menyentuh bahagian lain. Akibatnya, pemusatan keseluruhan nikmat yang kak Siti perolehi hanya tertumpu pada sekitar bahagian kelentitnya sahaja. Sesungguhnya itulah nikmat yang setiap perempuan cari. Lendir kekuningan semakin banyak keluar semasa operasi ini berlangsung. Suara jeritan nafsu kak Siti terus lantang berkumandang.

"akak dah tak tahan nieeeee...... eeeeeee...!!!!!! Masukkan batang ke dalam ya sayanggggg...!" Masa tu batang konekku juga bagai meronta minta aku segera tusukkan ia ke dalam pantat Kak Siti. Batang konekku di raih oleh tangannya sambil digentel pada kelentitnya sendiri. Semakin ganas semakin ngilu terasa di hujung pelirku. Aku mengerang dalam kenikmatan.

Setelah tak tahan dipermainkan sebegitu rupa, maka kedua tanganku mulalah memegang kaki Kak Siti. Ianya aku kuak luas hingga terpampanglah pantatnya dengan keadaan lubang yang kelihatan ternganga. Aku rasa ianya sudah lobos dan longgar sahaja. Namun tetap aku halakan juga kepala konekku tepat di mulut pantatnya.

Aku lihat Kak Siti menahan nafas sambil mengemut buritnya. Dapat aku rasakan lubang pantatnya semakin mengecil kerana kepala konekku terasa semakin merapat di situ. Aku tekan batang aku ke bawah untuk cuba memaksa ia memasuki pintu yang maha sempit itu. Pantat dan punggungnya memang ikut tertekan ke bawah. Namun kepala konekku sedikit pun tidak lepas masuk ke dalam lubang buritnya walaupun banyak air pelincir di situ.

Aku akui bahawa kak Siti memanglah hebat. Walaupun sudah berumur tapi pantatnya sedap mengalahkan anak dara berumur 10 tahun...! Tak lama kemudian aku mencuba lagi untuk kali ketiganya. Dengan satu tikaman yang amat keras aku terjahkan konek aku ke arah lubang pantat Kak Siti.

Aku berjaya kali ini. Sedikit demi sedikit hingga akhirnya tenggelam juga semua batang pelirku. Ianya dah pun selamat berkubang di dalam lubang nikmat Kak Siti. Aku tersenyum sedaaappppp...! Tanpa banyak membuang masa, acara sorong tarik pun bermulalah. Ianya seiringan dengan kemutan yang berterusan dari Kak Siti. Enjutan dari perlahan hinggalah ke pergelutan yang ganas berlaku antara aku dan Kak Siti.

Kumutan pantatnya seiring dengan enjutan tongkat saktiku. Konek ku rasanya seperti disedut-sedut memasuki kemaluannya semasa ia mengemut batang ku. Konek ku juga terasa bagaikan tetek lembu yang diperah-perah bila berada di dalam kemaluan kak Siti. Ternyatalah bahawa lubangnya terlalu longgar jika dibandingkan dengan anak gadis lain yang pernah aku setubuhi. Walaupunbegitu, aku semakin ghairah melakukan hubungan seks dengannya. Mungkin dia mengamalkan sesuatu supaya aku ketagih dengannya.

Permainan agak lama menunjukkan tanda-tanda akan berakhirnya persetubuhan kami. Kak Siti sudah pun beberapa kali mencapai klimax. Berbagai style kami dah lakukan. Samada dari depan, sisi, atas, bawah dan belakang. Begitu juga dengan acara lipat-melipat juga yang tidak kurang hebatnya. Melentik-lentik tubuh Kak Siti aku kerjakan.

Tubuh Kak Siti yang kecil itu memudahkan kerjaku. Aku pangku dia sambil berdiri saja. Kemudian aku lipat kakinya hinggakan bertemu lutut dengan bahunya sendiri. Lepas tu ku hujam senjataku ke dalam pantatnya secara terbalik dalam posisi begitu. Kepala konekku menyentuh dan menghentak masuk hingga ke pintu rahim kak Siti yang agak pejal di dalam pantatnya itu. Kasaran tindakkan aku tu membuatkan Kak Siti menjerit keras kerana terkejut disondoli kesenakkan.

Setelah hampir puas aku terlentangkan tubuhnya seperti posisi awal tadi. Sebelum mengakhiri persetubuhan, aku kejutkan pantat Kak Siti dengan satu hujaman keras. Konek panjang aku tu merodok pantatnya sedalam yang mungkin. Pangkal konek aku pun sampai dah boleh menyentuh-nyentuh biji kelentitnya.

Hujung kepala konek ku pula dah sampai ke penghujungan telaga bunting Kak Siti. Ia dah mula dapat menyentuh bahagian yang terasa keras dan agak kenyal di situ. Bila dah sampai ke tahap yang sebegitu, maka seiring Kak Siti pun mulalah menjerit ganas.

"AAAHHH.....!!! UUHHHH.........!!! hhheeee......!!! iiiiiiiitttttttt.....!!!" Terteran-teran
suara kak Siti. Aku pulak dengan satu kejutan yang pantas, aku cabut keluar keseluruhan batang sakti ku dari buritnya.

"Aaaaaaauuuuuuggggggghhhhhhh......!!!!!!!!" Jerit lolong dari kak Siti. Sambil itu pantatnya bagaikan terkencing-kencing memancutkan beberapa das air yang kekuningan dan melekik-lekik. Ketika itu aku perhatikan bahawa kelakuan pantat kak Siti itu tak ubah seperti dia sedang terkencing. Itu yang membuatkan aku terkejut dan kaget.

Itulah pengalaman pertamaku melanyak pantat perempuan yang sampai pantatnya boleh terpancutkan air yang sebegitu banyak. Air yang terpancut dari pantat Kak Siti itu macam air kencing tapi aku rasa ianya bukanlah air kencing. Mungkin ianya satu macam semburan air nafsu yang terbitnya dari daya kemutan pantatnya yang maha hebat itu.

Air nafsunya keluar lagi apabila ia mengemut-ngemutkan pantatnya. Ketika aku gentel kelentitnya, lebih kencang kencingnya hingga membasahi sebahagian selimut dan tilamku. Sambil melolongkan jerit nikmat, Kak Siti tanpa segan silu terus terkencing. Ukiran kenikmatan yang amat sangat di wajahnya itu membuatkan aku bertambah nafsu padanya.

Kekadang terpancut kencingan airnya hingga membasahi batangku yang sedang berada betul betul di hadapan kemaluannya. Ia berlaku beberapa kali lagi. Ketika itu tangan ku kemas mengepit kelentit Kak Siti. Keadaan yang sebegitu rupa hanya berlaku apabila Kak Siti benar-benar 100% puas dengan foreplay yang cukup panjang.

Untuk acara penamat, aku masukkan kembali batang konekku kedalam pantat Kak Siti. Kali ini aku sudah tidak mampu bertahan lama lagi. Walaupun pantatnya longgar dan berbau tetapi ianya seolah olah satu kenikmatan kepadaku.

"Kak.. saayaa keellauuuar.. kak..ahhhhhhhhhhhhhhhhhh"

Akhirnya aku melepaskan berdas das air mani kedalam pantatnya. Terasa lemah seluruh badan apabila air maniku dilepaskan. Seolah olah sesuatu telah ditarik keluar dari diriku. Selepas itu aku hanya mampu terbaring diatas tubuh Kak Siti.

Pada malam tu saja kami dah berjaya lakukan sebanyak beberapa kali lagi. Akibatnya kami berdua merasai amat keletihan pada siang harinya. Berbogelan kami tidur berpelukan di atas tempat tidur yang sudah kebasahan. Badan Kak Siti pula penuh terpalitkan air maniku yang kental. Bila air mani tu dah kering, ianya mulalah berkeruping pada badannya. Begitu jugalah pada keadaan muka dan di dalam mulut Kak Siti.

Sejak hari itu aku mula sedar bahawa Kak Siti telah menggunakan sesuatu ilmu supaya aku sentiasa sayang dah ghairah padanya. Akupun tidak menghiraukan lagi hal itu kerana wanita tua orang asli ini benar benar memuaskan nafsuku berbanding pelacur muda yang lain.