Junior Sex

Hi, nama aku shah,aku berumur 14 thn....aku nak cerite kat korang pasal pengalaman aku konkek ngan budak setahun lebih muda dari aku......kisah nie terjadi pada nov 1998......nama pompuan nie syida,die nie x awek aku nye kawan......

Satu hari nie aku lepak kat umah die memang dah biasa la aku lepak kat sini......tetiba satu hari tu hujan......aku tak dapat nak balik kitorang lari lintang pukang la menuju kat umah die......sampai je kat umah die aku nampak body die peh!!.....tetek dia pun aku nampak.....aku rase die tau aku nampak tapi die saje je.....die nie pun otak sex gak die dah ajak aku buat berape kali dah tapi aku tolak.......pastu die pun ajak aku masuk dlm bilik die....mase tu mak die je ade kat umah. die anak last mak bapak sporting gile mak die bagi je aku masuk bilik die.....

Aku masuk bilik die je die terus tanye aku "nak tengok cite best?" aku pun kate no hal....pastu die pun pasang la cite best die tu rupa2 nya cite yang die maksudkan.......pastu aku pun tengok je la tengah syok tengok die kate die nak mandi die pun tukar baju kat dalam bilik tu jugak.....maklumlah die taktau malu sebab anak manja......pastu kote aku pun dah keras semacam....tetiba die kate "shah tolong picit kaki i letih la lari tadi"...aku kate bile mase aku jadi hamba abdi dia?......okla sebagai laki sporting aku pun picit.......

Tetiba dia tolak aku kat atas katil queen size die pastu die terus bukak towel die nampak lah tetek die yang besar aku dah agak dah mesti die dah steam nie......die pun baring sebelah aku aku pun bangun aku jilat tetek die sekali sekala aku gigit puting die sape tak geram....peluang baik....aku terus jilat tak sedari aku dah sampai kat cipap die aku jilat tapi cipap die tak jugak jering rupanya dah kluar rupenye air die.....die terus tarik kepala aku pastu kite pun french kiss die kulum lidah aku peh tak benafas beb!!!.....sambil cium die bukak seluar baggy aku yang brand stussy nie......pastu die suruh aku bukak t-shirt aku aku pun bukak tinggal la underwear aku je tapi syida dah bogel.....last2 die yang bukakkan aku nye underwear.....

Sekrang due dah telanjang bulat....pastudie baring atas aku aku die nye kepale kat kaki aku aku nye kepale kat kaki die.....die kulum aku nye kote yang 4 inc nie aku jilat die nye pussy yang dah merah giler....last2 die dah tak tahan die terbaring,die biar je ape aku nak buat.....ape lagi nafsu aku pun dah sampai kat kemuncak aku pun letak kote aku kat pussy die....die kate "shah fuck me"....aku pun terus masuk kote aku peh ketat gak ye....baru punye nie belum penah ade sape2 masuk kat die nye pussy....die menjerit die arghhh sakit shah pelan sikit...tapi telinga aku mase tu pekak agaknye aku terus masuk laju2.....sampai die kate ahhhh....shah laju lagi best nye.....lagi lebih kurang 10 minit aku dah nak terpancut aku takut nak shot dalam tapie bile aku bawak keluar die kate shah shot inside....aku pun masuk balik kote aku sampai bulu aku bertemu ngan bulu die yang tak seberape.......aku pun pancut kat dalam peh best nye....die pun dah sampai kat klimaks die.....last2 due orang letih malam tu aku tido kat umah die lagipun family die kasie......

Sejak dari hari tu aku boleh kate buat ngan die setiap hari kekadang kat umah die kekadang kat tandas skolah....pastu lepas due minggu peristiwa tu berlaku die muntah2 pastu die ngadu kat aku die taknak bagitau kat mak bapak die....tengok2 die mengandung due minggu nasib baik baru due minggu aku pun suruh doktor gugurkan nasib baik sumue selamat sejak hari tu aku enjoy main ngan die kekadang die ajak member die......ok la aku nak gie umah syida macam biase la.....

Ok sesiapa remaje,isteri orang,janda,awek second hand yang perlu service ngan aku email aku kat: shah_since_1985@mailcity.com

Ok chiaw....


Nukilan