Jeritan Batinku

Nama aku Ma..... Bt Mohd..... Aku sekarang berumur 27 tahun. Aku tinggal di Selayang dan bekerja sebagai setiausaha di Kementerian ............., Jalan Samanthan, K.L.

Aku pernah dikecewakan oleh seorang lelaki yang amat aku kasihi bernama Z. Aku amat menyayanginya dan berjanji sehidup semati. Walau bagaimanapun, aku amat kecewa dengannya kerana dia sering gagal dalam melayani nafsu seksku. Seolah-olah mati pucuk. Pada aku, dia tidak cukup ganas untuk melayan nafsu seks aku yang terlalu kuat.

Pertama kali aku bersama Z, aku terasa sungguh nikmat dan bahagia.Ketika itu kami berusia 19 tahun. Hampir setiap hari aku perlukan seks. Pada aku, Z adalah satu-satunya lelaki yang ku idamkan dan dapat memuaskan nafsu ku. Pelbagai adegan kami lakukan untuk memuaskan nafsu bersama. Tanpa mengira tempat dan waktu terluang kami sering melakukan hubungan.

Kami adalah teman sekampus di UiTM, Shah Alam. Perbincangan hal-hal pelajaran sering aku jadikan alasan kepada 'room mate' untuk keluar. Sedangkan aku dan Z pergi ke pekan untuk melepaskan nafsu.

Pada suatu hari, ketika aku keluar bersiar-siar ke bandar Shah Alam seorang diri kerana ketika itu Z pulang ke kampung, aku telah berkenalan dengan seorang pemuda bernama S. S seorang pemuda yang baik hati, handsome dan sering mengambil berat mengenai diriku. Dia bekerja di K.L. S sering memberikan kemewahan kepada ku samada pakaian dan duit belanja. Setiap petang selepas habis kuliah aku akan berjumpa dengan S.

Pada suatu hari, S telah mengajak aku bercuti ke suatu daerah di Johor semasa cuti semester. Aku beri alasan kepada ibu bapa ku yang aku ada rombongan sambil belajar ke Johor. S telah menempah dua bilik hotel untuk kami. Sebelah malam pukul 12 tengah malam, S mengetuk pintu bilik ku kerana katanya dia kurang sihat. Aku pun sudi untuk memicit kepalanya.

Rupa-rupanya S telah mengatur strateginya. Aku yang sememangnya dahagakan layanan seks, telah mendapat layanan yang amat puas sekali. S sememang lebih hebat daripda Z. Selama ini aku menyangka Z adalah lelaki yang paling aku kagumi. Tetapi rupa-rupanya, S lebih ganas dan berani. Hampir setiap hari aku dan S melayan nafsu yang menggila .

Selama dua minggu aku berada di hotel tersebut, setiap malam kami berasmara, 5 ke 7 kali sehari. Pelbagai adegan S lakukan, duduk, berdiri, berbaring dan sebagainya. Aku tidak pernah boring dengan adegannya. Badan S terlalu sasa dan kuat. S merangkul tubuh ku sekuat hatinya sehingga aku lemas dan nikmat. S menghisap tetek ku sepuas-puasnya sehingga aku tidak tertahan.

S juga amat peka dengan tempat-tempat yang sensitif untuk disentuh. Cipap ku digomol oleh S hampir satu jam. Puas sungguh puas dan nikmat. Lidah dan bibir ku dikulum membuat aku lemas. S adalah lelaki yang kuidamkan.

Kini setelah aku habis study, aku dan Z membuat haluan sendiri. Cuma kadang-kadang saja aku jumpa dengan Z. Sebulan sekali sekiranya Z turun ke KL kerana outstation, maka kami akan melepaskan nafsu bersama. Manakala S pula telah bertukar tempat kerja ke Sabah.

Aku sungguh kecewa kerana tiada siapa yang dapat melayan nafsuku. Aku terlalu runsing kerana nafsu ku semakin melonjak-lonjak. Untuk mengurangkannya aku sering menonton video lucah di rumah. Tapi aku belum cukup puas, aku perlukan seorang lelaki yang lebih hebat dari S.

Aku perlukan seseorang yang dapat melayan nafsuku. Aku tidak mengira umur dan bangsa. Please....! Hubungilah aku..........!


Nukilan "Tasha"
"nasionex@tm.net.my"