Siri bernafas dalam lumpur 3

SAMAD : KINI AKU MENGERTI

Aku benar-benar tidak menyangka akan terjadi perhu-bungan yang terlarang ini. Kereta aku pandu laju menuju ke rumah. Kak Mona hanya mendiamkan diri menyandar di tempat duduk belakang. Aku pula masih terpinga-pinga dengan apa yang berlaku sebentar tadi.

Bulan depan aku akan ke seberang laut. Melanjutkan pelajaranku kerana keputusan A Level ku cukup baik bagi membolehkan aku berbuat demikian. Rasa sayang hendak meninggalkan tanahair buat beberapa tahun tentunya. Tetapi demi tekad yang aku pupuk sejak di bangku seko-lah rendah lagi, aku akan teruskan juga hasrat mahu ke menara gading.

Rasa bengang oleh minuman yang ku minum tadi beransur hilang tatkala kereta yang kupandu membelok memasuki perkarangan rumah. Kak Mona mendahuluiku membuka pintu.

" Kak Limah tak tidur di sini malam ni Mad," aku dengar Kak Mona berkata sambil memegang sekeping nota yang tadi diambil dari atas meja.

Aku hanya mendiamkan diri. Rasa bersalah kini mula terbit kerana menyetebuhi kak Limah petang tadi, dan melakukannya dengan kak Mona pula sebentar tadi. Aku melabuhkan punggungku di sofa lalu berbaring dengan mata tertutup. Rasa kesalku dengan sikap Maria benar-benar menghilang-kan pertimbanganku. Rasa sakit hatiku dengan sikapnya yang tidak mahu berterus terang membuatkan aku benar-benar hilang pertimbangan. Kecewa dan sedih.

Maria adalah kekasihku sejak beberapa bulan yang lalu. Bekerja di sebuah syarikat guaman yang terkenal di ibu kota ini. Aku ingat lagi kelmarin semasa aku mempelawanya ke rumah sewa ku hari ini. Alasanku kerana ada sesuatu yang perlu aku selesaikan sebelum aku barangkat nanti berkaitan dengan perhubungan kami. Tapi ternyata Maria tidak mahu datang. Bila aku telefon ke rumahnya, ibunya memberitahu Maria bercuti ke Port Dickson dengan kawan sekerjanya.

Fikiranku berkecamuk. Mengapa Maria tidak memberitahuku awal-awal lagi. Mungkin rasa kecewa itu telah menyebabkan aku malampiaskan pula nafsu kepada orang lain. Lamunanku sejenak terhenti bila terdengar peti TV dihidupkan. Aku membuka mata, terlihat kak Mona sedang membungkuk membelakangkan-ku mengambil sesuatu di bawah tempat menyimpan majalah dan akh-bar.

Gaun tidur singkat yang kak Mona pakai menyerlahkan pehanya yang putih melepak dan halus. Tompokan hitam berambut jelas berbayang dari sebalik gaun tidur yang tipis itu. Aku menelan air liur terasa kelat. Aku mengalihkan pandanganku di kala kak Mona ber-diri memegang majalah. Dia berjalan menuju ke arahku lalu duduk berlunjur di sisi sofa yang kubaringi. Harumannya semerbak menyentuh deria bauku membuatkan aku berpaling mengadapnya. Gaun tidur lembut dan jarang membuatkan pandanganku tertumpu ke dada kak Mona yang membusung kenyal. Tanpa dilapisi coli titik coklat kehitaman jelas di pandanganku. Sehelai tuala kecil melilit menutupi rambutnya, mungkin basah lepas mandi

" Mad," bisiknya lembut mematikan lamunanku.

" Kakak harap jangan disesalkan apa yang berlaku. Kak Mona pun bersalah juga kerana membiarkan saja Mad memperlakukan begitu pada kakak. Tapi kakak cuma manusia biasa macam Mad juga. Kakak ada perasaan dan nafsu seperti orang lain. Dan selama 4 tahun setelah kakak berkahwin dengan abang Jefri, kakak belum pernah menikmati kepuasan hubungan kelamin." sambung kak Mona lagi. Nada suaranya kedengaran sayu.

Airmatanya mula mengalir membasahi pipinya yang gebu. Suaranya parau dan tertahan seperti menahan sebak. Sedu sedannya aku rasakan bila aku meme-gang bahu kak Mona untuk mententeramkannya. Esakannya semakin kuat.

" Mad nak minta maaf pada kakak," balasku.

" Mad tak bermaksud mengambil kesempatan terhadap kakak. Cuma Mad bingung dengan apa yang berlaku pada Mad hari ni," sambungku lagi.

" Sudahlah tu. Kita sama-sama ada perasaan macam orang lain juga. Kakak sedar dosa yang kita buat. Tapi derita yang kakak tanggung terasa terlalu berat untuk kakak pikul ." kata kak Mona lagi.

" Malah kakak yang sepatutnya meminta maaf pada Mad."

Aku hanya mendiamkan diri saja. Tidak tahu apa lagi yang harus aku lakukan.

" Bila Mad nak ke oversea ," tanya kak Mona lagi.

" Bulan depan." jawabku. " 5 haribulan," sambungku bagi menjelaskan lagi jawapanku.

" Macamana dengan Maria," soalan kak Mona seolah mengundang kembali rasa sakit hatiku pada nama itu.

" Entahlah kak. Susah nak cakap sebab kami tak sempat berbincang langsung. Seminggu dua ni Mad sibuk dan dia pulak seperti nak mengelak dari menemui Mad bila Mad ajak dia keluar, macam tak suka Mad keluar negeri ,"

Kak Mona tertunduk saja menatapi majalah yang terbuka di hada-pannya. Aku mengeluh perlahan. Kak Mona mendongak memandangku bila mendengar aku mengeluh. Keningnya berkerut melihatku yang gelisah.

" Mad," perlahan kak Mona memanggilku.

" Mad tentu tak percaya kalau kakak ceritakan pada Mad. Dan selama ini pun kakak tak pernah menceritakannya pada sesiapapun. Malah kakak berusaha memendamkan masalah kakak dari pengetahuan sesiapa pun, " kak berhenti seketika. Nafas nya di hela panjang- panjang seolah mencari kekuatan untuk meneruskan ceritanya. Nada suaranya kembali bergetar seperti menahan sebak.

" Rumah tangga kakak sudah lama menghadapi masalah. Pada nama saja kakak ni seorang isteri. Hubungan kami semakin hari semakin jarang dan renggang. Puas kakak mencari puncanya, hinggalah akhirnya kakak dapat tahu abang Jefri kau ada perempuan lain yang memang dikenalinya sejak lama dulu. Memang mereka ada hubungan, tapi perkahwinan kami yang diaturkan oleh orang tua telah menyebabkan hubungan mereka terputus. Perkara ini kakak tahu beberapa bulan yang lalu," kata kak Mona lagi diiringi sedu sedannya.

" Tapi pada siapalah yang kakak nak salahkan. Abang Jefri kau mahukan anak sedangkan kakak tak dapat memberikan zuriat pada abang Jefri. Itulah yang menjadi punca hubungan mereka bersambung semula agaknya," kak Mona berhenti seraya menyeka air matanya.

" Jika terdaya, kakak juga mahu anak sebagai penyeri rumah besar ni yang selalu sunyi. Tapi apa daya kakak lagi selain dari mengharap saja..." sambungnya lagi.

Aku amat bersimpati mendengar cerita Kak Mona. Aku pegang tangan kak Mona dan mengusapnya lembut. Kak Mona merebahkan kepalanya di dadaku. Bahunya bergoncang menahan sedu.

" Sabarlah kak," pujukku pendek. Penderitaan kak Mona membuat aku insaf betapa masalah yang aku alami bersama Maria tidaklah sebe-sar mana. Rambut Kak Mona aku belai lembut. Masa berlalu begitu saja. Kak Mona merasa damai ku buat begitu. Perjalanan nafasnya kembali tenang dan yang ku rasakan hanyalah degupan jantungku yang kencang.

Beberapa ketika berlalu. Siaran tv sudah habis. Aku mencapai alat kawalan jauh untuk mematikan tv. Kak Mona mengangkat kepalanya seraya memandangku. Pandangan kami bertemu. Ada sesuatu yang tersurat namun tidak terucapkan. Tanganku menyentuh bahu kak Mona lalu ku tarik mendekatiku. Muka kami bertemu lalu bibir kami bertaut mengulum. Kak Mona tidak membantah apa yang aku lakukan malah memberikan reaksi dengan membalas mengulum lidahku. Bibirnya yang tipis mungil terasa lazat diperlakukan begitu. Tangannya menyelok masuk ke dalam baju ku. Jejarinya yang hangat menjalari dadaku. Bulu dadaku yang kasar diusap-usapnya lembut. Sebelah tangannya meraih leherku dan badannya bergeser mendekatiku lebih rapat.

Aku membetulkan baringku memberi ruang kepada kak Mona, dan kak Mona bergerak menaiki sofa. Separuh badannya menindih sambil lidahnya bermain di leherku. Daguku di gigit-gigit lembut. Nafasnya kedengaran kembali kencang mendengus-dengus di telingaku. Cuping telingaku dimain-mainkan dengan lidahnya. Rasa geli yang terbit dari perbuatan itu merangsang nafsu kelelakian-ku.

Aku tidak tinggal diam. Tangan ku masukkan ke dalam baju kak Mona mengusap-usap belakangnya lalu turun menjalari punggungnya. Kak Mona menggeliat kegelian. Badannya semakin ditekankan menindihku. Kak Mona berdiri seraya membongkok memegang butang seluarku. Zip jeans ku diturunkan. Kak Mona menyeluk ke dalam seluar dalam ku lalu menggenggam zakar ku yang menegang keras. Tidak puas dengan itu kak Mona berdiri lalu menarik seluarku. Seluar dalam ku juga ditariknya ke bawah. Kak Mona kembali menindih dengan kemaluannya menindih zakarku.

Rasa nikmat bila kepala zakarku diulit-ulit begitu. Punggungnya diayak-ayak ke depan dan bela-kang. Lendir yang terbit mula yang membasah dan menimbulkan bunyi yang mengasyikkan. Aku mengangkat kepala kak Mona lalu mengulum bibirnya. Air liurnya meleleh di bibirku.

Aku membuka gaun tidur kak Mona. Dadanya yang membusung aku ramas lembut. Putingnya mengeras kerana menikmati rangsan-gan, aku kucup sambil lidahku menjalari segenap permukaan dada kak Mona sementara kak Mona menarik kepalaku supaya menekup di dadanya.

" Kakak belum pernah merasai apa yang telah Mad berikan pada kakak masa dalam kereta tadi."

Lidahnya menuruni leherku lalu berhenti di dadaku. Bagai mahu terangkat badanku diperlakukan begitu. Kepala kak Mona menuju semakin ke bawah. Bibirnya berhenti sebentar lalu mengucup perutku sambil lidahnya menjilat-jilat sekelilingnya.

Lalu zakarku dikulumnya lembut. Dibelai-belai dengan lidahnya yang hangat dengan sekali-sekala dimainkan dengan giginya. Mataku terasa pejam celik menahan geli. Kerandut zakarku dimainkan sambil ditarik-tarik lembut dan lunak sekali. Aku bangkit lalu duduk di sofa, sedangkan kak Mona masih enggan melepaskan zakarku yang dikulumnya. Bunyi mendecak-decak keden-garan keluar dari mulutnya yang sedang mengulum kepala zakarku.

Aku mengangkat wajah kak Mona. Renungannya memandangku kuyu dan pasrah. Bibirnya ku taut dengan bibirku. Sesekali kucupanku agak kasar namun kak Mona merelakan saja malah nampak cukup seronok. Aku tolak bahunya perlahan berbaring di karpet. Aku mengiring di sisinya. Bibir kami masih bertautan malah semakin erat. Putingnya ku gentel. Buah dada yang membusung kenyal ku ramas-ramas kerana aku geram dengan bentuk dan saiznya yang menggiurkan. Kak Mona meng-geliat-geliat dengan raut wajah penuh rela serta pasrah dan seperti tidak sabar untuk menantikan apa yang akan aku berikan.

Kak Mona aku palingkan agar membelakangiku. Lehernya yang gebu ku kucupi sambil sesekali lidahku memainkan anak cuping telinganya. Tapak tanganku menekupi buah dadanya sambil kepala zakarku menge-nai lurah celah punggungnya yang pejal. Tanganku menarik sedikit pehanya agar sedikit mengangkang. Kepala zakarku menggeser bibir kemaluan yang telah dibasahi lendir.

Kak Mona mengacu-acukan zakarku ke kemaluannya. Aku sengaja menunda-nunda adegan itu untuk membuat kak Mona benar-benar merasai nikmat. Rangsangan luar perlu disudahkan dahulu sebelum memuaskan nikmat bahagian dalam wanita. Itu yang aku pelajari dari buku.

Dengan zakar yang menyentuhi sedikit-sedikit bibir kemaluannya, kak Mona semakin tidak tertahan dengan rangsanganku. Kelentitnya ku usap-usap dengan jari. Terasa pejal luarbiasa. Kak Mona aku biarkan meniarap dan aku pula seakan merangkak di atas belakangnya. Lidahku menjilati seluruh belakangnya lalu turun ke punggung yang halus bak sutera dibentangkan. Rengekannya seolah memintaku memberikan segera kenikmatan yang yang didahagakannya itu. Aku berteleku di celah kangkangnya. Kak Mona membalik menghadapku mengangkang bagi memudahkan aku menyorongkan zakarku.

Lidahku menuju ke kemaluannya. Bibir dan lidahku mengulum dan menjilat semahuku. Kak Mona menggeliat sambil terangkat-angkat badannya.

" Mad...Mad...argh..!! " rengeknya berulangkali.

Tangannya seolah menggapai-gapai sesuatu yang tak pasti. Lipatan karpet ditarik-tariknya. Nafasnya yang mendengus-dengus tidak keruan lagi menandakan nikmat luarnya telah tiba.

Aku baring semula bila kak Mona menolak bahuku. Agak kuat tetapi aku faham kak Mona telah seratus peratus dikuasai nafsunya. Aku berbaring semula lalu kak Mona duduk di atas zakarku. Dia membe-tulkan kedudukannya sambil memegang zakarku yang keras mendongak menanti ditusukkan ke dalam kemaluan kak Mona. Kak Mona menekan-kan badannya dan separuh zakarku telah berada di dalam kema-luannya. Kak Mona mengerang bila zakarku menyentuh permukaan yang paling dalam di kemaluannya. Aku hanya diam berbaring membiarkan kak Mona meneruskan dayungannya. Keluh kesah keluar dari mulut kak Mona seiring dengan dayungannya yang semakin laju.

Kepala zakarku terasa dikemut-kemut kuat. Aku tahu kak Mona telah hampir mencapai kemuncak yang pertama. Badannya dihentak- hentakkan semakin liar dan kuat. Mengerang sambil menghentakkan badannya kuat seraya badannya rebah menin-dihku. Badannya kejang dengan sedikit menggeletar. Keluhan lega terdengar di telingaku. Dia menghentikan dayungannya seketika.

Kak Mona aku baringkan separuh meniarap di sofa. Aku melutut di belakangnya lalu zakarku masukkan dari arah belakang. Jeritan kecil keluar dari mulutnya bila kepala zakarku menyentuh bahagian nikmat di dalam kemaluan kak Mona. Ku sorong tarik berulang kali.

Sehingga kak Mona merengek-rengek melayani rasa nikmat. Seluruh badannya kembali menggigil lalu tersengguk-sengguk menikmati kemuncaknya yang kedua. Aku merubah lagi kedudukan. Kali ini kak Mona mengiring. Kaki se-belahnya lurus dan kaki di sisi atasnya aku bengkokkan ke dada. Aku masukkan zakarku dalam-dalam sambil menggeserkannya ke arah depan kak Mona. Ketegangan zakarku memaksa kak Mona untuk terus memberikan tindak balas. Aku percaya kak Mona tidak pernah punya pengalaman sebegini walau dia lebih dewasa dariku. Hatiku tersenyum bangga kerana berjaya memberikan sesuatu yang amat-amat diharap-harapkannya sekian lama.

Buat kesekian kalinya kak Mona kembali menemui puncak nikmat. Peluh membasahi sekujur tubuh kak Mona. Getaran badannya lebih kuat dari tadi. Tangannya menggenggam apa saja yang dapat dica-pai.

Aku bertekad di dalam hati akan membuatkan kak Mona tidak akan lupa di sepanjang hayatnya persetubuhan ini. Aku akan memberikan lagi kenikmatan agung yang aku pasti akan terus dikenang bila aku tiada nanti.

Kak Mona aku baringkan menelentang dengan aku mendatangi dari hadapan. Kakinya mengangkang luas menerima sorongan zakarku yang masih tegang dan keras. Suaranya seakan tersekat di kerongkong bila seluruh zakarku telah memenuhi kemaluannya. Giginya dikacip rapat seperti geram dengan apa yang aku berikan.

Aku meletakkan sebiji bantal di bawah punggungnya. Kini kema-luannya seolah di tongkat menghadap atas. Kakinya aku bengkokkan rapat di atas perutnya. Kini zakarku seolah tersepit dan memberikan geseran lebih serta kenikmatan yang luarbiasa yang akan kak Mona rasai. Dugaan ku tepat. Sebaik saja zakarku sorongkan, jeritan kecil keluar dari mulutnya.

" aauuw argh..argh Mad.. argh..ssstt..argh ," desahnya beru-langkali.

Kemutnya aku rasakan semakin kuat dan hebat. Rasa geli di kepala zakarku menandakan aku juga akan sampai inzal. Soronganku semakin kuat dan laju. Kakinya aku turunkan lalu aku tindih badannya. Kepala ku ditariknya lalu bibirku dikulumnya ganas. Jarinya mencengkam belakangku sambil kakinya memaut punggungku kuat.

Sedetik kemudian, aku rasakan sekujur badan kak Mona kaku kejang seketika. Nafasnya terhenti, tetapi kemutnya terasa kuat mencengkam zakarku yang juga akan memancarkan air mani. Serentak itu aku menindih tubuh kak Mona sambil melepaskan dayungan terak-hir yang kuat sehinggakan badan kak Mona terdorong sedikit ke atas. Lalu terpancarlah airmani ku. Lama sekali denyutannya dan rangkulan kak Mona juga kuat memautku.

" Argh..argh.." yang terkeluar dari mulutku perlahan di telinganya.

Peluh membasahi kedua tubuh kami yang telanjang di dinihari ini. Kak Mona tersenyum puas lalu mengulum lidahku. Titik-titik peluh-ku menitik di dahinya tidak dihiraukan.

Kak Mona.. isteri abang tiriku yang aku setubuhi dengan kere-laannya kini tergeletak tak bermaya. Namun pandangannya masih ke arah wajahku dengan pengertian kagum dan hairan.


Nukilan