Seks dengan tunang part 1

Ni cerita lima tahun yang lepas...sewaktu aku di alam pertunangan (yang terputus di tengah jalan) dah setahun tiga bulan aku menjalinkan pertunangan dengan pemuda pilihan hatiku...tak delah kacak sangat, bersesuaian dengan aku yang mempunyai rupa yang sederhana. tapi sikapnya yang caring, 'alim' betul-betul menambat hatiku. kami dah berkira-kira nak kahwin cepat sebab everyday jumpa begitu bergelora rasa nak buat macam-macam. problemnya dua-dua family tak setuju sebab nak tunggu adik beradik yang jauh-jauh dapat berkumpul. leceh betul...kami ni everynight dating, suka drivi malam. sambil-sambil tu ringan-ringan, tapi taklah lebih-lebih sampailah satu malam masa aku duduk kat sebelah dia, macam biasa dia pegang tangan aku dan tiba-tiba aje tangannya merayap ke pehaku (tapi aku pakai jeans jadi taklah terasa sangat) tiba di kaki bukit yang sunyi (tempat aku dan dia selalu melihat panorama di waktu malam) dia memberhentikan keretanya. lama kami terdiam, tiba-tiba aku terdengar dia seperti mengeluh. "kalau boleh i nak kahwin malam ni jugak" itu kata-kata yang sempat aku dengar, sepantas kilat bibirnya mencari bibirku. "i love you" bisiknya dan entah bila tangannya sudah bertapak di kedua-dua lurahku yang tak pernah disentuh oleh sesiapa. aku benar-benar menggeletar, nikmat tapi takut...

Tanpa kusedari dia telah menanggalkan pin coliku dan dadaku terdedah begitu sahaja lalu dihisapnya putingku dengan begitu lembut sekali sambil sebelah tangannya yang satu lagi meramas buah dadaku dengan penuh lemah lembut. aku betul-betul kegelian dan merasakan satu perasaan nikmat yang sukar nak kugambarkan dengan perasaan. kemudian dia menarik tanganku dan dibawanya ke celah-celah pehanya, yang kutahu waktu itu zip seluarnya telah terbuka, tak pula kutahu bila dia membukanya. dan aku terasa sesuatu yang begitu panas, keras dan panjang...oh my god, ini ke yang orang kata batang dan aku betul-betul hilang kawalan bila tanganku memegang batangnya yang keras menegang. memang begitu mengasyikkan. seperti ada benda melekit, seperti ada air yang membasahi batangnya. selepas itu tangannya mula merayap ke celah-celah kelangkangku dan dia memain-mainkan kelentitku membuat aku begitu menggeletar. rasanya seluar dalamku memang sudah basah sebasah-basah. "oh, no i don't believe this" aku berkata sambil mengerang kesedapan. "please love, i don t want to do this here" aku merayu padanya. dan seperti tersedar dari khayalan, dia memberhentikan perbuatannya padaku tapi dia merayu agar aku terus menggosokkan batangnya dan memainkan serta meraba jadi aku pun berusaha menggosok-gosok dengan tanganku, memicit-micit buahnya dan tiba-tiba air terpancut begitu deras dan panas dari lubangnya dan aku cuma terdengar jeritan halusnya kepuasan... haa... aku gembira kerana berjaya memuaskan kehendaknya cuma kehendakku terpaksa kutahan kerana rasa takut yang tak dapat kujelaskan. perlahan-lahan kurapatkan mukaku ke zakarnya dan memberi kucupan...masa tu sudah kendur dan lembik tapi aku tetap puas dapat memegangnya. seperti terbayang-bayang betapalah nikmatnya kalau zakarnya yang besar dan panjang itu dapat masuk ke dalam lubangku, bagaimanalah agaknya...dan itulah pengalamanku yang pertama. lepas ni akanku cerita saat pertama kali aku merasakan nikmat perhubungan adam dan hawa...tunggu okay.


Nukilan