Isteriku Kali ini

Bertemu sekali lagi kita di halaman kegemaran ku ini.....gatal rasanya tanganku nak menaip kisah sex aku disini....

Aku seorang suami yang buleh dikatakan bertanggungjawap jugak coz setakat ni tak pernah lagi main luar sejak-sejak dah kahwin nie.kalau masa bujang tu tak payah ceritalah...

Okey isteri ku bernama nona dia merupakan seorang perempuan yang buleh dikatakan kuat jugak keinginan sexnya...macam aku jugak...seperti biasa malam tadi aku menjalankan aktiviti biasa aku menonton blue film tapi nona dah tertidur coz penat sangat melayan kerenah anak-anak...tengah aku stim sorang-sorang dengan adengan mat saleh kene kolom batangnya dengan 2 orang perempuan tu

Tiba-tiba aku rasa belakan aku akena urut rupa-rupanya nona....dengan suara stimnya dia bertanya tak tido lagi ke yang...belum jawapku ringkas wah tengok tu sayang dia tengah kolom batang...nona nak jugak yang....aku pun apa lagi demi tak menghampakan aku pun terus jilat lehernya..uhhhhh suara manjanya tangan aku menjalar ke teteknya yang memang tak pakai coli bila nak tido..aku ramas perlahan-lahan,aku gentel putingnya...syssssss sedapnya sayang keluhnya..tak tahan aku dengar suaranya....tangan nona pun menjalar dalam seluar pendek ku dan tangan nya memgengam batangku yang memang dah tegang sejak mula-mula tadi...masa ni atangan aku dah menjalar kat biji kelentinya aku gentel-gentel dah sampai masa aku menjilat pantatnya uhhh,syyyyy bestnya sayang harder!harder! sayang gigit biji nona sayang pleaseeeeeee ahhhhh,uhuhuhharder sayang harder sayang...memang tak tahan aku mendengarnya tangan nona jugak aktif dibatang aku melurut-lurut keatas dan kebawah please sayang nak batang pintanya...aku pun menghulurkan batang aku ke mulutnya.

Di kolomnya batang aku dengan lahapnya meleleh-leleh air liur kat batang aku makin lama makin ganas nona menhisap batang aku.....paling tak tahan bila nona menghisap dan mengigit kepala butuh aku...uhhh nona sedapnyaaaaa...sayang nona nak batang sayang...masa nie dia dah kangkangkan pantat nya terlihatah bijinya yang memang dah terjojol paling suka aku sedut bijinya sampai tersembul keluar...ahhhh sayang,uhhhh syssss sedapnyaaaaa nona mengerang bila aku menjolok batang aku ke pantatnya..harder harder sayang pls ganas sayang uhh yesss i love it bestnya batang sayang......makin lama makin laju henjutan batang aku ke pantatnya tiba-tiba sayangggggg i', cumming uhhhh syssss yes,yes, yes ahhhhhhh badannya mula mengendur,tapi aku tak berhenti lagi aku makin melajukan hentakan aku,kali nie kakinya bersilang dengan kaki nona uhhh sedapnya kena kat tepi nona sayang,,bestnya sedapnya,,yes i love it mannnnn.....

Lebih kurang 10minit aku pun bertukar posisi doggie style kali nie nona mengelek-gelek kan bontotnya membuatkan aku tak tahan nona nak pancut uhhhhhhh yes give it to me pintanya....yes ahaahahahaah sysyssy uhh sedapnya ..terpancutlah air mani ku dalam mulutnya yang memang menjadi kegemaranku......kami terdampar keletihan setelah 1 jam 45 minit bertarung..... bye untuk kali nie......


Nukilan
"Unknown"