Isteri seorang wira 2

Masa tu umur Kak Zah dah 32 tahun dan dah ada 2 orang anak. Suami Kak Zah kena posting ke Bosnia selama enam bulan. Peristiwa yang akan Kak Zah ceritakan ni berlaku semasa suami Kak Zah berada di Bosnia. Peristiwa yang Kak Zah ceritakan nanti bukannya dirancang, tetapi ianya terjadi dengan secara sepontan.

Malam tu agak panas dari biasa sebab dah lama tak hujan jadi Kak Zah duduk kat luar rumah untuk ambil angin, lagi pun kedua anak Kak Zah dah tidur. Semasa Kak Zah duduk tu, tetiba Abang Hashim, jiran sebelah rumah Kak Zah tegur. Dari situ kami berbual-bual sebab Abang Hashim kata dia pun tak boleh tidur sebab panas, lagi pun dia tinggal sorang kat rumah. Isteri Abang Hashim pulang bercuti ke kampung dan Abang Hashim akan ikut pulang pada hujung minggu.

Setelah agak lama berbual, Kak Zah jemput Abang Hashim masuk untuk minum kopi tanpa ada apa-apa niat. Semasa Kak Zah sedang tunggu air yang Kak Zah jerang tu mendidih, tetiba Abang Hashim datang dan memeluk Kak Zah dari belakang. Kak Zah cuba untuk melepaskan pelukan Abang Hashim tapi tak berjaya. Masa dipeluk tu Abang Hashim beritahu Kak Zah yang dia memang dah lama menyukai Kak Zah dan dia ingin bersama Kak Zah pada malam tu. Penjelasan Abang Hashim tu membuat Kak Zah panik.

Belum sempat Kak Zah berbuat apa-apa, tetiba tengkuk Kak Zah dah kena kucup dan dicium. Terasa geli jugak sebab Abang Hashim tu ada jambang dan misai. Kak Zah pulak memang lemah kalau kena cium dan kucup kat pangkal tengkuk, meremang bulu roma Kak Zah. Disebabkan oleh kucupan dan ciuman Abang Hashim tu membuat badan Kak Zah menjadi hangat dan Kak Zah mengeliat sedikit. Pelukan Abang Hashim menjadi longgar. Kak Zah sangka Abang Hashim dah nak lepaskan badan Kak Zah, tapi rupa-rupanya tangan Abang Hashim beralih ke buah dada Kak Zah.

"Abang….janganla…Zah tak nak", kata Kak Zah perlahan. Pada masa tu buah dada Kak Zah dah mula diramas-ramas perlahan oleh Abang Hashim dan Kak Zah pun dah mula rasa seronok. Abang Hashim buat tak dengar dengan kata-kata Kak Zah. Buah dada Kak Zah terus diramas sementara bibirnya masih melekat di pangkal tengkuk Kak Zah.

Badan Kak Zah yang sudah hampir 3 bulan tidak disentuhi lelaki mula memberi reaksi sendiri. Buah dada Kak Zah masa tu dah tegang dan nafas pun dah rasa sesak. Tangan Abang Hashim dah beralih dari buah dada ke perut Kak Zah. Perut Kak Zah diusap-usap dan perlahan-lahan tangan Abang Hashim turun hingga ke bahagian kangkang Kak Zah. Telapak tangan Abang Hashim mencekup cipap Kak Zah yang tembam. Daging cipap Kak Zah ditekan-tekan membuatkan Kak Zah menonggekkan sedikit punggung Kak Zah. Masa tu Kak Zah rasa batang Abang Hashim mencucuk lurah punggung Kak Zah.

"Zahhhh", bisik Abang Hashim sambil menyelak baju tidur kelawar Kak Zah. Punggung Kak Zah terdedah kerana Kak Zah memang tidak memakai seluar dalam. Tangan Abang Hashim terus melekap ke daging punggung Kak Zah membuatkan punggung Kak Zah terangkat sedikit menahan kesedapan akibat diramas-ramas.

Kemudian Kak Zah rasai tangan Abang Hashim beralih ke cipap Kak Zah. Alur cipap Kak Zah digosok-gosok. Kak Zah mengangkang sedikit lalu jari Abang Hashim berjaya menemui mutiara nikmat Kak Zah. "Banggg…abanggg….uhhh..uhhh…emmpphhh", rintih Kak Zah bila mutiara Kak Zah digentel dan digosok sehingga alur cipap Kak Zah mulai berair. Abang Hashim terus menyerang alur cipap Kak Zah dengan jari-jemarinya sehingga lecak alur cipap Kak Zah.

Beberapa ketika kemudian, setelah alur cipap Kak Zah betul-betul berair Kak Zah dapati tangan Abang Hashim telah memegang pinggang Kak Zah dan batangnya yang keras sedang menekan lurah punggung Kak Zah. Dengan pengalaman yang ada Kak Zah tahu yang Abang Hashim mahu memasukkan batangnya ke dalam lubang cipap Kak Zah lalu Kak Zah membongkokkan badan Kak Zah dengan menopangkan tangan Kak Zah ke birai meja makan.

Kepala batang Abang Hashim menekan pintu lubang cipap Kak Zah lalu Kak Zah meletakkan sebelah kaki Kak Zah ke atas kerusi. Bibir cipap Kak Zah merekah lantas kepala batang Abang Hashim merodok ke dalam lubang cipap Kak Zah. Huh…rasa gelap dunia sekejap masa tu. Kemudian sedikit demi sedikit batang Abang Hashim masuk ke dalam lubang cipap Kak Zah.

"Zahhhh….ketatnya", bisik Abang Hashim setelah hampir keseluruhan batangnya terbenam ke dalam lubang cipap Kak Zah. Tercungap-cungap jugak Kak Zah dibuatnya. Batang Abang Hashim lebih kurang sama aje besarnya dengan batang suami Kak Zah tapi batang Abang Hashim lebih panjang. Tu yang buat Kak Zah rasa macam senak aje.

Abang Hashim membiarkan batangnya terbenam di dalam lubang cipap Kak Zah buat beberapa ketika. Berdenyut-denyut Kak Zah rasa batang Abang Hashim. Abang Hashim memegang pinggang Kak Zah lantas dia menarik batangnya keluar, dan kemudian dimasukkan balik dengan perlahan-lahan. Kak Zah boleh rasa batangnya masuk sedikit demi sedikit, membuat Kak Zah rasa sedap yang amat sangat. Setelah masuk hampir keseluruhan, Abang Hashim akan menarik keluar batangnya dengan cepat. Abang Hashim mengulanginya untuk beberapa kali. Kemudian dia menukar temponya. Kali ini Abang Hashim memasukkan batangnya dengan laju dan menarik kelaur perlahan-lahan.

Masa tu Kak Zah dah rasa sedap dan nikmat yang amat sangat dan dah tak ingat apa yang Kak Zah katakan atau renggekkan. Yang Kak Zah ingat, setelah beberapa lama lubang cipap Kak Zah dirodok dan dijolok oleh batang Abang Hashim, Kak Zah mulai merasa nak terkencing iaitu tanda yang Kak Zah sudah hampir klimaks. Beberapa kali ditojah-tojah oleh batang Abang Hashim, badan Kak Zah mulai bergetar dan beberapa ketika kemudian terus menjadi kejang dan brussssss……..berpinar-pinar mata Kak Zah bila mencapai klimaks yang sungguh nikmat rasanya. Pangkal peha Kak Zah berlendir dan Kak Zah tercungap-cungap kepenatan.

Abang Hashim mencabut batangnya yang masih keras keluar dari lubang cipap Kak Zah. Dia memeluk Kak Zah erat dari belakang. Kemudian dia membawa Kak Zah duduk ke atas lantai kerana kaki Kak Zah pun dah tak larat masa tu. Abang Hashim membaringkan Kak Zah dan kemudian kedua belah kaki Kak Zah dibukanya. Abang Hashim menolak kedua belah kaki Kak Zah ke atas sehingga lutut Kak Zah bertemu dengan buah dada Kak Zah.

Sambil tersenyum Abang Hashim menekan batangnya ke dalam lubang cipap Kak Zah yang masih berair. Sekali lagi lubang cipap Kak Zah menjadi sasaran batang Abang Hashim dan kali ini rasanya lebih sedap kerana mutiara Kak Zah bergesel-gesel dengan bulu-bulu kasar Abang Hashim dan tambahan pula, dengan kedudukan begitu seluruh batang Abang Hashim dapat meneroka jauh ke dalam lubang cipap Kak Zah.

Setelah agak lama ditojah dan dirodok Kak Zah mulai merasa tanda-tanda untuk klimaks. Tempo Abang Hashim juga semakin laju yang menandakan dia juga mahu klimaks. Abang Hashim menjadi semakin ganas, menghempap punggung Kak Zah. Keganasan Abang Hashim membuatkan Kak Zah semakin hampir untuk klimaks. Beberapa ketika kemudian Kak Zah memeluk badan Abang Hashim dengan erat. Abang Hashim juga memeluk badan Kak Zah. Dia mendengus-dengus dan crutttttttt…crutttttt……..air mani Abang Hashim menembak rahim Kak Zah dan pada masa yang sama….brusssssss….Kak Zah pun klimaks buat kali yang kedua.

Setelah reda pernafasan kami, Abang Hashim bangun dan mengenakan kain pelikatnya. Kak Zah membetulkan baju tidur kelawar Kak Zah sebelum turut bangun. Abang Hashim mencium pipi Kak Zah lalu Kak Zah memaut bahunya. "Abang nak balik?" Tanya Kak Zah. Abang Hashim angguk. "Tidur sinila……", pelawa Kak Zah sambi tersenyum. Abang Hashim memeluk pinggang Kak Zah dan kami berjalan berpimpinan tangan menuju ke bilik tidur.


Nukilan
"Unknown"