Seks rakus part 2

Satu hari tu aku ajak dia datang rumah aku. Rilekskan otak selepas penat bekerja. Sebenarnya aku dah ada plan baik untuk menikmati budak Azura ni. Aku nak explore ( teroka ) seluruh bodynya. Termasuk lubang bontotnya. Siang2 aku dah beli pil tidur untuk aku campurkan dalam Coke. Harap2 plan aku berjaya. Selepas beberapa minit dia minum Coke yang telah dicampurkan dengan pil tidur tadi, mata dia mula kuyu. Aku buat2 panik. Jaga line beb. Aku tanya dia kenapa. Dia kata mengantuk sangat. Apalagi tak sampai 10 saat terus dia lelap. Macam 10 tahun tak tidur. Lepas tu aku telankan dia pil cegah hamil 2 biji supaya nanti aku boleh pancut dalam farajnya. Saat2 yang diidamkan telah muncul depan mata. Jantungku mula bergetar. Tak sangka begini mudah nak dapat rasa faraj yang masih dara pulak tu. Tak perlu mas kahwin & akad nikah. Jahat betul aku.

Aku dukung dia masuk dalam bilik aku. Siap pasang aircond lagi. Aku dah nekad. Hari ni mesti aku nak rasa sepuas hati body Azura ni. Bau badannya cukup membuatkan batang aku stim. Perlahan2 aku membuka semua pakaian aku sampai bogel. Batang aku dah mencanak naik. Keras gila ! Aku geselkan batang aku dekat faraj dia yang masih dibaluti pakaian. Aku mula meraba2 disegenap badannya sambil mulut aku mula mencium rakus mulutnya. Aku cuba masukkan batang aku dalam mulutnya. Best ! Aku mengulumkan batangku dalam mulutnya sampai aku nak terpancut. Arghhhhh… arghhhh… aku rasa macam nak pancut, lalu aku membenamkan seluruh batangku dalam mulutnya dan …arghh…aku pancut dalam mulutnya. Nikmat gila ! Melimpah ruah air mani aku dalam mulutnya. Aku rasa kalau dia sedar mesti Azura ni jilat habis air mani aku.

Aku lepak kejap. Tunggu sampai batangku naik balik. Letih jugak aku kerjakan mulut dia tadi. Adalah dekat 10 minit. Lepas tu aku bujak baju dia sehingga menampakkan coli dia yang sememangnya cute. Coli yang menutupi kemas teteknya yang berisi padat. Aku cari cangkuk colinya. Jumpa. Dengan itu terpampanglah buat kedua kalinya tetek Azura yang aku idamkan selama ini. Dua buah bukit yang masih belum diterokai. Cukup cantik. Nipplenya yang kemerah-merahan menambah seri lagi teteknya itu. Aku tak sabar2 lagi. Terus menghisap teteknya dengan rakus. Puas hati aku. Cukup nikmat sekali. Aku gigit2 manja nipplenya itu. Tak puas dengan itu, aku menghalakan batang aku dekat tetek dia. Aku kepitkan batang aku di celah2 teteknya itu. Best. Arghhhhhh…arghhhhh…Aku fuck tetek dia. Dengan tangan aku menggenggam erat teteknya , biar batang aku cukup kemas diantara kedua2 teteknya itu. Tak dapat digambarkan kenikmatan yang aku rasai ketika itu. Sekali lagi aku terasa nak pancut. Memang power batang aku ni. Maklumlah dijaga & dibelai dengan tongkat ali & pelbagai jenis jamu. Sehingga tiba saatnya, aku pancut sekali lagi. Tapi tak banyak kerana aku nak simpan untuk menjamu pula faraj & lubang dubur nya nanti. Arghhhhhhh…arghhhhhhh… nikmat tak terhingga. Aku sapu air maniku yang melekat dekat teteknya supaya senang nanti aku nak usap. Memang best tetek dia. Rasa nak second round fuck tetek dia tu.

Tapi aku kena simpan tenaga untuk menjamu pula bahagian yang paling penting iaitu farajnya. Faraj yang masih suci. Murni. Ketat & padat. Aku harap belum ada orang lain yang telah mengkokek farajnya. Harap2 begitulah. Kalau tak, kurang seronok pula. Aku tak beberapa suka makan sisa orang. Tapi kalau dah terhidang depan mata aku belasah je. Rezeki beb. Bukan selalu dapat.

Tamat Part II

Nukilan